مدیر HSEE مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی در جلسه کارگروه مدیریت سبز حضور مشاور برای راه اندازی سیستم مدیریت پسماند کارآمد در مجتمع را گامی موثر و اجرایی دانست.

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی؛ دومین جلسه کارگروه مدیریت سبز مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی با حضور مدیر HSEE و سایر کارشناسان و اعضای این کارگروه در معدن میشدوان برگزار شد.

در این نشست کارشناسان کارگروه درخصوص آب مصرفی فضای سبز، میزان پسماند خودروهای سواری، میزان پسماندهای تولیدی، بازیافتی و شاخص مدیریت پسماند و همچنین در خصوص میزان کاغذ مصرفی در واحدهای مختلف مجتمع اطلاعات جامعی را بیان نمودند.

در ادامه مهندس علی ایرانمنش، مدیر HSEE مجتمع با اشاره به اینکه یکی از اهداف کارگروه مدیریت سبز برنامه ریزی در خصوص کاهش هزینه و آثار منفی زیست محیطی ناشی از مصرف، مصرف بهینه منابع و کاهش ضایعات می باشد، تصریح کرد: و به دنبال آن ، گامی بلند در رسیدن به هدف کارگروه که بهبود محیط زیست است

مهندس علی ایرانمنش، مدیرHSEE مجتمع در این نشست با اشاره به هدف اصلی کارگروه مدیریت سبز که بهبود محیط زیست می باشد، گفت: برای برنامه ریزی در خصوص کاهش هزینه ها و آثار منفی زیست محیطی ناشی از مصرف، مصرف بهینه منابع و کاهش ضایعات به جمع آوری آمار و اطلاعات دقیق و در نهایت تحلیل و بررسی صحیح نیازمند هستیم.

وی افزود: حضور و استفاده از نظرات مشاور جهت راه اندازی سیستم مدیریت پسماند کارآمد می تواند گامی موثر و قابل اجرا در مجتمع باشد.

در ادامه اعضای کارگروه در خصوص کاهش مصرف آب، اصلاح سیستم آبیاری قطره ای برای بهبود فضای سبز مجتمع مطالبی را بیان نموده و پس از بررسی و تصویب، برای اجرای مصوبات موارد به کمیته عالی HSEE مجتمع ارجاع شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا