سردبیر یزدفردا

یزدفردا "شنیده های یزدفردا از انتخاب علی مقدسی به عنوان شهردار یزد حکایت  دارد براساس توافق قبل از رای گیری اعضای شورای اسلامی شهر یزد مقدس زاده با 11 رای شهردار یزد خواهد شد .

براساس همین شنیده ها صبر یکماهه شورای شهر نهایتا نتیجه داد و شهردار منتخب اصلاح طلبان شورا با 11 رای ،که شامل اصولگرایان شورا  هم خواهد بود به عنوان دومین شهردار غیربومی وارداتی از اصفهان ، این شورا معرفی خواهد شد .

یکبار دیگر ثابت شد که رای" سفید"به صندوق انتخاب شهردار ریخته نخواهد شد و تمام آرا ،رای خوانده شده و ماخوذه خواهد بود  !!!

مهندس علی مقدس زاده معاون امور عمرانی استانداری اصفهان انتخاب قطعی تصمیم سازان یزد و نهایتا شورای پنجم شهر در روز شنبه خواهد بود و با مانوری که اصلاح طلبان شورا ، روی مهندس فرهمند داده اند  از سد بزرگ اصولگرایان شورای شهر گذشتند .

شنیده های موثق یزدفردا حکایت از تصمیم گیری بر سر این انتخاب در بیرون از شورا دارد همانگونه که در انتخاب اول شورای پنجم ،نقش ملک مدنی شهردار پیشین تهران قابل کتمان نبود و این انتخاب توسط تصمیم سازان استان یزد در تهران گرفته شده و مقدس زاده تنها  پا درخواست مرد شماره یک اصلاح طلبان کشور دکتر  سید محمد خاتمی رییس جمهور اسبق ایران و مرد شماره دو اصلاح طلبان کشور دکتر عارف پذیرفته است که  معاونت امور عمرانی استانداری اصفهان را با شهرداری یزد تاق بزند !!!هرچند که عمر معاونت امور عمرانی پس از انتخاب جانشین مهرعلیزاده متزلزل بوده است.

مهندس علی مقدس زاده کیست؟

مهندس مقدس زاده داراي مدرك فوق ليسانس عمران از دانشگاه صنعتي اميركبير می باشد

علی مقدس زاده معاون فعلی  هماهنگی امورعمرانی استانداری اصفهان که با توجه به نزدیکی با مهر علی زاده استاندار این شهر  با شرح وظایفی مانند   توسعه، تکمیل و به بهره برداری رساندن ابرپروژه های استان اصفهان  با توجه ویژه به مسئله ی آب و محیط زیست، ایجاد تعادل منصفانه بین مناطق استان   از 18 آذر 96 مسئول شد  و متاسفانه دقیقا سه ماه پس از انتصاب ایشان در اسفند ماه همان سال شکستن لوله های آب یزد شروع و تا کنون 22 بار در زمان مسئولیت ایشان ادامه داشته است چیزی که قبل از آن تنها در سال 91 یک نوبت این اتفاق افتاده بود و با درایت منسئولین وقت هر دو استان  هرگز تگرار نشده بود !!!

و اما قبل از معاونت عمرانی اصفهان مهندس مقدس زاده در سمت های زیر مسئولیت داشته است.

 

  • شهردار منطقه ۶ تهران
  • سرپرستی معاونت فنی عمرانی شهردار تهران
  • مدیر عاملی شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران
  • مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ودر زمان ریاست مهر غلیزاده در سازمان تربیت بدنی سال ۱۳۸۲
  • شهردار منطقه 6 تهران
  • سرپرست معاونت فني وعمراني شهرداري تهران
  • مدير كل دفتر شهردار تهران

 

وی مدتی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران وابسته به شستا ،سازمان تامین اجتماعی  بوده است ،که حقوق های نجومی آن سرو صدا به پا کرد .
 
شرکت خانه سازی ایران، آبان ماه 1347 با هدف ساخت و ساز واحدهای مسکونی ارزان قیمت برای کارگران و کشاورزان و با سرمایه گذاری مشترک بانک رفاه کارگران و صندوق تامین اجتماعی تشکیل و پس از مدت کوتاهی تمامی سهام شرکت به سازمان تامین اجتماعی منتقل شد.
 
بعدها این شرکت فعالیت خود را به انبوه سازی، لوکس سازی مسکن،ساخت بیمارستان ها و واحدهای درمانی و طراحی و ساخت واحدهای اداری و مجتمع های چند منظوره با مجموعه های دارای کاربری تفریحی ، توریستی و ورزشی و تجاری و حتی سرمایه گذاری در قلمرو صنعت ساختمان و فعالیت های عمرانی با اشخاص حقیقی و حقوفی در عرصه ملی و بین الملل تغییر داد.
 
با توجه به اینکه سهام شرکت مذکور دربازار سرمایه  ارایه نمی شود بنابراین هیچ اطلاعات شفاف دیگری پیرامون حقوق و مزایای مدیران واعضای هیات مدیره آن در دست نیست.

  وی  پس از شروع به کار شورای پنجم  کاندیدای شهرداری کرج بود ؛و یکی از برنامه‌های خود را استفاده از ظرفیت‌های بخش گردشگری در شهر کرج اعلام کرده  ودر نهایت مقدس زاده انتخاب نشد.
یزدفردا آرزوی توفیق روز افزون برای نمایندگان شورا و همچنین شهردار منتخبشان را خواهد داشت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا