در مراسمی باحضور مدیران شرکت مخابرات ایران ضمن قدردانی از خدمات مهدی مقوم ، «محمدرضا زارع ده آبادی» به‌عنوان سرپرست جدید مخابرات منطقه یزد معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، در این مراسم که با حضور یافتیان، عضو هیئت‌مدیره شرکت؛ شیوا، مدیرکل دفتر مدیرعامل؛ بیدخام، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل و جمعی از مدیران و روسای ادارات مخابرات منطقه یزد برگزار شد،، محمدرضا زارع ده آبادی به عنوان سرپرست جدید مخابرات منطقه یزد معرفی و از خدمات چندین ساله مهدی مقوم در این سمت تجلیل شد.

در این جلسه مقوم گزارشی از عملکرد مخابرات در طول دوره 14 سال خدمت خود به عنوان مدیر مخابرات بیان کرد افزود: من در طول خدمت خود اولویت و منافع مخابرات را به منافع شخصی خود ترجیح دادم و از همه همکاران در همه حوزه ها طلب حلالیت می کنم.

در ادامه این آیین زارع ده آبادی سرپرست جدید مخابرات منطقه یزد ضمن قدردانی از تلاشها و زحمات مقوم برنامه های خود را بیان کرد و افزود:امیدوارم با همکاری و کمک همکاران بتوانم در راستای منافع شرکت و خدمت به مردم گام بر دارم .

در این نشست یافتیان عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران اظهار داشت : استان یزد دارای قدمت و جایگاه ویژه ای برای مدیران شرکت مخابرات ایران دارد و کارها و فعالیتهای مطلوب و زیادی در زمینه های مخابراتی در استان صورت گرفته و باید از تجربیات و توانمندی های مهندس مقوم به عنوان پیشکسوت مخابرات استفاده کرد.

بر اساس این گزارش، در حکم ابلاغی از سوی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به سرپرست مخابرات منطقه یزد، بر ضرورت حمایت جدی از صنایع داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی به‌منظور بهره‌گیری حداکثری از کلیه امکانات و مقدورات مخابرات منطقه و ارتباط مؤثر با مدیران و کارشناسان زیرمجموعه با هدف ارتقای کارایی و اثربخشی کارکنان تأکید شده است .

همچنین در این حکم بر نظارت دقیق و هوشمندانه بر نحوه ارائه خدمات شرکت در سطح منطقه به‌منظور جلب و افزایش مستمر سطح رضایتمندی مشتریان همگام با سیاست‌های کلان شرکت مخابرات ایران و اتخاذ تدابیر و روش‌های ابتکاری برای کاهش هزینه‌های غیرضرور به‌منظور افزایش درآمدهای منطقه اشاره ‌شده است .
مهندس سید مجید صدری در این حکم ضمن اشاره به لزوم رعایت شفافیت، صحت و امانت در فرایند مدیریت امور اجرایی مخابرات منطقه، تسریع در اتخاذ تصمیمات بهینه و ایفای شایسته و مقتدرانه تصمیم‌ها و تعامل موجه با مسئولین و مقامات ارشد استان به‌منظور برنامه‌ریزی مناسب برای تحقق درخواست‌ها و نیازهای بخش‌های مختلف را خواستار شده است.
در حکم مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، بر اجرای دقیق برنامه‌ها و مصوبات ابلاغی از سوی معاونین و مدیران ستادی شرکت مخابرات ایران به‌ویژه در حوزه‌های راهبرد و توسعه کسب‌وکار، فنی، مالی، تجاری و منابع انسانی و ارائه به‌موقع گزارش‌ها و بازخوردهای لازم به جهت رفع نارسایی‌ها و جبران سریع عقب‌ماندگی‌های احتمالی تأکید شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا