کاروان ورزشی جوانان هلال احمر استان یزد به المپیاد فرهنگی ورزشی جوانان هلال احمر به استان سمنان اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ حامد صدیقی معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد با اشاره به عضویت جوانان در این جمعیت گفت: فعالیت های ورزشی سبب ارتقای سلامت جسمی و روحی اعضا ، بالا بردن روحیه تیمی و کارگروهی و افزایش فرهنگ ورزش در بین جوانان هلال احمر می شود .

صدیقی در ادامه افزود : المپیاد فرهنگی ورزشی هلال احمر بعد از چند سال وقفه امسال در رشته های فوتسال ، والیبال ، آمادگی جسمانی و شنا در دو بخش خواهران و برادران در استان یزد برگزار شد و برگزیده شدگان استانی به المپیاد کشوری که در استان سمنان برگزار خواهد شد شرکت خواهند نمود .

معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد هم چنین افزود : جمعیت هلال احمر استان فعالیت های خود را در سه بخش حمایت از تیم های نیمه حرفه ای خواهران و برادران ، آموزش و

برگزاری کلاس های ورزشی مختلف در اماکن ورزشی هلال احمر در سطح استان و هم چنین آماده سازی تیم های ورزشی جهت المپیاد کشوری دنبال می نماید .

شایان ذکر است تیم فوتسال بانوان اعضای جوانان هلال احمر در سطح لیگ دسته یک کشور مسابقات خود را دنبال می کند ، هم چنین تیم والیبال پسران اعضای جوانان هلال احمر استان نیز رقابت های دور گروهی خود را در جام فجر با پیروزی پشت سر گذاشته و به جمع هشت تیم دور دوم قرار گرفته است . اعضای جوانان هلال احمر در رشته ووشو نیز در رقابت های استانی این رشته ، موفق به کسب یک مقام اول ، دو مقام دوم و دو مقام سوم کسب نموده اند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا