فرماندارمیبد گفت: شهرستان میبد نسبت به دیگر شهرستان‌های استان یزد قابلیت‌هایی کم‌نظیری دارد و در این میان نقش رسانه‌ها در انعکاس این قابلیت‌ها و ظرفیت‌ها بسیار مهم محسوب می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، صبح امروز دوشنبه 30 مهرماه " حسین فلاح" فرماندارمیبد در نشستی با " کاظم شاملو " رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران منطقه یزد، نقش رسانه‌ها را در نمایاندن قابلیت‌ها و ظرفیت‌های شهرستان میبد به‌عنوان دومین شهر استان یزد بسیار مهم عنوان نمود.

فرماندارمیبد در این نشست بیان کرد: بسترهای خوبی توسط مخابرات برای فعالیت سایت‌ها و نشریات که ازنظر تعداد نسبت خوبی را به جمعیت شهرستان دارند، فراهم گردیده است، رسانه‌ها نیز با توجه به نقشی که در انعکاس ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این شهرستان نظیر میراث فرهنگی و گردشگری و همچنین رویداد ثبت جهانی زیلو را که در حال اتفاق افتادن هست، دارند، می‌توانند از این ظرفیت استفاده نمایند.

شاملو رئیس ایرنا مرکز یزد نیز اظهار نمود: میبد با توجه به‌قرار گرفتن در مسیر ترانزیت شمال به جنوب و غرب به شرق از مزیت‌های خوبی برخوردار است و رسانه‌ها نیز با عنایت به این امر وظیفه سنگینی در جهت بازنمایی و بازتاب این پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها دارند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا