معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار يزد با اشاره به ضرورت همراهي و حمايت از مجموعه هاي توليدي براي عبور از شرايط فعلي؛گفت: شايعه پردازي و انتشار تحليل هاي غير كارشناسي در جامعه، استقامت كشور در برابر تحريم ها را تضعيف مي كند.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد،روز شنبه 28 مهرماه معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار يزد در نشست مجمع نمايندگان استان پيگيري نمانيدگان مردم در مجلس شوراي اسلامی براي تسهيل حمايت و تعامل بانك ها با بخش هاي توليدي را خواستار شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار يزد بيان كرد: يكي از راهكارهاي مقاومت كشور در شرایط رويارويي با تحريم ها همراهی و حمايت از مجموعه های تولیدی است.
«علی زینی وند» در جلسه مجمع نمایندگان با مدیران اجرایی پیرامون بررسی بودجه و مشكلات اقتصادی افزود:هر چند فشارهايي نيز بر روند فعاليت بانك ها وارد مي شود اما لازم است براي حمايت و تعامل با واحدهاي توليدي در شوراي پول و اعتبار مجلس نيز فعاليت بانك ها تسهيل شود.
زيني وند خاطرنشان كرد: در  شرايط تحريم دو مولفه اهداف كشور تحريم كننده و استقامت كشور تحريم شونده بايد مورد توجه قرار گيرد و ما در شرايط رويارويي با تحريم نيازمند تقويت نقطه استقامت هستيم و در غير اين صورت نتايج خوبي را شاهد نخواهيم بود.
وي اظهار داشت:شايعه پردازي و انتشار تحليل هاي غير كارشناسي از رسانه هاي رسمي كشور اثرات نامناسبي بر جامعه دارد و استقامت در برابر تحريم را تضعيف مي كند در حاليكه نياز جامعه امروز ما ترميم اعتماد و همبستگي در تمام بخش ها است.
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار يزد در پايان گفت: طرح آمایش یزد در جايگاه یکی از بهترین طرحهای کشور قرار دارد و بر اين اساس تولید و اشتغال استان رشد خوبي را طي مي كند اما در عین حال نیاز به اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی افزایش یافته که با چند اقدام چشمگير و زمينه سازي موثر اين موضوع نيز به مسير رشد مي رسد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا