یزدفردا : در پی انتشار خبر نشست مشترک مدیران و کارشناسان شرکت آب منطقه ای یزد با رئیس کل و قضات دادگستری استان یزد به مطالبی بر خوردیم که لازم بود به بهانه این نشست خدمت دو مدیر آب منطقه ای استان و دادگستری استان عرض نماییم :


جناب جوادیان آب  منطقه ای  متاسف از آنی که فکر می کردیم ریشه در خاک استان داشتن  برای مدیران مزیت است !!!
جناب جوادیان برای اینکه در بحران آب  بیشتر به وظیفه خود عمل کنید،آیا  حاضر شدید از مدرسی دانشگاه ساعتی را بکاهید که  دیگران زحمت تدریس را بکشند و شما تمام وقت مدیر باشید و عدم شرکت در جلسات را به دلیل کلاس داشتن  کم کنید (نمونه جلسه شورای شهر با موضوع آب!!!)
جناب جوادیان  اگر همکارانتان در وزارت  نیرو را برنجانید، قطعا مردم را در کنارتان خواهید یافت ،زمانی که تیتر خبر را خواندیم خرسند شدیم که  متولیان آب استان برای  تخریب  لوله هایی که با پول مردم احداث شده  با  دادگستری استان جلسه گذاشته و دیگر جمله 24 بار شکستن لوله را تیتر نمی کنیم !!اما شما و همکارانتان از همه چیز نالیدید الا تخریب  لوله ها !!!
جناب جوادیان  شما که  از قوه قضاییه  درخواست می کنید چرا از انتقال آب چاههای یزد که مستقیم  به لوله های مردم رها می کنید ،چیزی نگفتید و خواستار برخورد با خودتان نشدید !نگفتید !!و نخواهید گفت!!!قانون همانگونه که چاه غیر مجاز را محکوم می کند  باید با اینگونه تخلفها هم برخورد کند!!!
شما هم که یزدی هستید حاضر به گفتن واقعیات نیستید !!!!
جناب جوادیان   مردم یزدی ،مسئول یزدی  می خواهد که  به پستش دل نبندد  و هر چا لازم بود ،پست را فدای شهرش کند ،نه اینکه شهر را فدای پستش کند!!!
جناب حبیبی رییس کل دادگستری استان یزد عذر خواهی  که شما را غیر بومی خواندیم !!
جناب حبیبی  این عذر خواهی نه از آن جهت است که  که روسای دادگستری  استانها در نشست های خود  همه اتفاق نظر داشتند که شبکه آبرسانی باید از هرگونه آسیب و تخریب مصون بماند و با جدیت از آن حفاظت شود.که بیش از اتفاق نظر لازم است!
عذرخواهی  از این جهت است که  متاسفانه یزدی ها از مدیر بومی خیری ندیدند!!
جناب جبیبی ،گلی به گوشه جمالتان ،جنابعالی  حداقل در این جلسه به  موضوع تخریب های صورت گرفته اشاره کردید !هرچند که انتظار مردم عدم تکرار است  به هر طریق که قاضی تشخیص می دهد، پای کار هستند !!
جناب حبیبی عزیز متاسفیم که مسئولان یزدی ما ، تنها درخواستشان برای اجازه داشتن  ورود غیر قانونی به منازل و باغهای یزدی هاست  و برخورد شدید با مردم خودشان است ، بدون هیچ راهکاری برای رفع مشکل مردم  !!و تنها با این ایده که هیچ آبی بدون نظر ما در هیچ کجا نباید جاری باشد حتی اگر آن اب برای شرب روستایی بدون آب هم باشد چون ما تصمیم گیرنده هستیم  !!
جناب حبیبی عزیز ،همین تفکر در طول سالیان باعث هجرت اکثر روستاییان یزدی به شهرها شده است  براحتی با مجوز آب برای صنعت موافقت شده است و روستایی  اگر خشک شد ،بشود !!!
جناب حبیبی عزیز ، اگر همانگونه که برای کارخانه ها مجوز  آب می دادند  به روستاها مجوز زنده ماندن می دادند ، قطعا روستاهای استان متروکه نبود که با مشکلهای  اجتماعی از قیبل مهاجرت روستاییان به شهرها ،امن کردن بعضی از نقاط برای ترانزیت قاچاق  و.....     روبرو نبودیم .
مدیر کل دادگستری استان یزد
همانگونه در برخورد با مفاسد اقتصادی حرکتی هرچند اندک آغاز شده است به عنوان مدعی العموم  برابر خواستهای نامشروع  بعضی از ادارات که می بینید به مردم اجحاف می شود ،بایستید  ،
مردم  به دنبال حامی می گردند !!!
و در پایان
   این که  اتفاق نظر هست ، کفایت نمی کند و همانگونه که یزدی ها در قوانین اجتماعی  قانونی عمل می کنند در اصفهان و ......هم باید به قانون عمل شود  مماشات  در دیگر استانها   فرهنگ بی قانونی در کشور و یزد هم ترویج و قانونی خواهد  کرد .
در خبرها داشتیم :
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران:
سالهاست که حدود ۷۰ تا ۸۰ چاه آب دارای نیترات بالا در جنوب تهران وجود دارد اما به هیچ وجه از آنها استفاده نمی شود
آب چاه‌های جنوب تهران که نیترات دارند وارد مدار نمی شوند. /فارس
باید مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب یزد در مورد چاههای آب یزد اظهار نظر کنند آیا می توانند مثل تهران محکم به مردم اطمینان خاطر بدهند ؟
تا بعد .جلالی یزدفردا

کانال فرداییان
https://t.me/joinchat/AAAAADxqnmPjDU3qj4IZPw

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا