استاندار یزد در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی استان وجود امنیت را از شاخص های مهم در نظام جمهوری اسلامی ایران بیان کرد و گفت: نیروی انتظامی در بین مردم دارای محبوبیت است و این پرسنل پرتلاش در کار خود اخلاق را با اقتدار همراه کرده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، عصر چهارشنبه ۱۸ مهرماه فرماندهان نیروی انتظامی استان با "محمود زمانی قمی" استاندار یزد، "محمدعلی طالبی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ‌و "جعفر نخستین" مدیرکل حوزه استاندار در سالن کوثر استانداری یزد دیدار کردند.
استاندار یزد در این نشست ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از محبوبیت بالایی در بین مردم برخوردار است و خوشبختانه شاهد حمایت‌های مردمی از نیروهای نظامی و انتظامی هستیم.
"محمود زمانی قمی" ادامه داد: نیروی انتظامی با فداکاری و تلاش شبانه روزی در کار خود اقتدار و صلابت را با اخلاق و نوع دوستی همراه ساخته است و امروز امنیت، آرامش و آسایش مردم در تمام لحظه ها مرهون چشمان تیزبین این پرسنل با عزت و پاک دست است.
رئیس شورای تامین استان با بیان اینکه شاخص‌های امنیت در استان وضعیت مطلوب و مناسبی دارد، خاطرنشان کرد: وجود امنیت از شاخص‌های مهم در نظام جمهوری اسلامی ایران است.
زمانی قمی ‌افزود: انقلاب اسلامی که تداوم بخش انقلاب حضرت امام حسین (ع) و الگویی حقیقی از حقانیت، انسانیت و ارزش های الهی است، مانع اصلی تحقق اهداف استکبار جهانی است و در ٤٠ سال گذشته توطئه های آنها را با هوشیاری خنثی کرده است.
استاندار یزد گفت: به رغم تمام توطئه هایی که دشمنان علیه نظام ما انجام داده و می دهند، به فضل خدای متعال در بهمن امسال جشن ٤٠ سالگی تثبیت انقلاب را برگزار می کنیم.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران یک حرکت اصیل ریشه دار براساس ارزش های دینی و انقلابی است که با همدلی و بصیرت مردم و مسئولان تمام ترفندهای مخالفان و معاندان را با عزت، اقتدار و سربلندی پشت سر گذاشته است.
زمانی قمی در پایان سخنان خود تصریح کرد: ملت بزرگ ایران با رهبری های مقام معظم رهبری و با صبر و مقاومت، تمام موانع را با موفقیت سپری کرده و می کند و قطعا همچنان در برابر زیاده های خواهی دشمنان کوتاه نمی آید و به راه خود با اقتدار و عزت ادامه می دهد.
همچنین فرمانده نیروی انتظامی استان نیز در این نشست به توفیقات نیروی انتظامی استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: با فعالیت پلیس، همکاری مردم و همراهی مسئولان اقدام های خوبی در بخش های آموزشی، فرهنگی و امنیتی برای تامین امنیت استان انجام شده است.
"سردار محمدرضا میرحیدری" مهم ترین اولویت های این نیرو در استان را ‌فراهم کردن بستری آرام برای مردم یزد، پاسخگویی، برگزاری دوره های آموزشی، پاکسازی نقاط آلوده، ساماندهی خانه های استیجاری و اتباع خارجی عنوان کرد.‌

★خبرنگار: مجید وفایی شاهی★
★عکس: رضا زارع★

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا