یزد فردا : با خود می اندیشم که کودکان آسمانی شاید از نگاهمان، از رحمت پدر و مادر بی بهره اند اما رحمتی برای همه ساکنین زمین خاکی اند که آرامش، قرار، امید، ایمان و خدا را در کنارشان به یاد بیاوریم.

 
مرتضی محمدی نژاد - کارآفرین

محمد حسین تقوایی زحمتکش یزدفردا   یزدفردا : با خود می اندیشم که کودکان آسمانی  شاید از نگاهمان، از رحمت پدر و مادر بی بهره اند اما رحمتی برای همه ساکنین زمین خاکی اند که آرامش، قرار، امید، ایمان و خدا را در کنارشان به یاد  بیاوریم.

در کنار کودک دورنم که در بازی و شیطنیت هایشان دنبال می کنم در عمق چشمانشان غمی بزرگ موج می زند اما حرفشان حاکی از دلی دریایی و پر امید است و خدایی که همیشه در نزدیکی هایشان مواظبشان است.
 
 کودکانی که شاید از نگاه ما، از زمین و دنیا هیچ سهمی ندارند،  اما  سرشار امید و ایمان اند که آدمی را شگفت زده می کند، اما آنها خدا دارند که من و تو سالهاست نداریم!!!
 
وقتی آخر شب از هجوم حساب و کتاب کسب و کار؛ ذهن، پر از  آشوب می شود دلت خوش میکنی به یاری همسر؛ خانواده یا دوستانت که آنها هم به سان خودمان توانی ندارند!!! اما کودکان آسمانی،  در غم شکستن دست عروسکشان هم باشد تنها با یکی حرف می زند؛ بی واسطه و کودکانه با خدا حرف می زند و  حتمی خدا جوابشان را داده که چنین  دلشان را قرص کرده و امیدوارترین انسانها هستند.
 
رفیقی چه نیک می گفت: "برخی منتخب خداوند هستند تا دست خدا بر روی زمین  برسر مخلوقین منتخب خدا باشند" و چه حسی خوبی که به انتخاب خدا، دست خدا باشی آنهم در کنار کودکان آسمانی این بهترین جایگاه و مقام  است که میتوان در زمین داشت.

اما راستی در روزمرگی هایمان فرصتی دست می دهد که به ایتام برسیم؛ قول می دهم حالتان بهترین حال شود، می گویند کنار ایتام بهترین حس در بهترین لحظات زندگی را میتوان تجربه کرد.

در ذهنم تکرار می کنم،حضرت علی(ع)، بزرگترین رهبر جهان، در لحظات آخر عمر، زمانی که برای مردم تاریخ وصیت می کرد، فریاد برآورد: "خدا را، خدا را! درباره «يتيمان »، مبادا گرسنه و بى ‌سرپرست بمانند. "




یزدفردا محمد حسین تقوایی زحمتکش  مرتضی محمدی نژاد - مبادا یتیمان گرسنه و بى ‌سرپرست بمانند!!!



مقالات به قلم نویسنده

 
 گردهمایی اعضای "باشگاه متفاوط باشید"، یکساله شد
تاریخ: 04 مهر 1397 - 10:44

 

 درسی از بازی ایران پرتغال : وانمود كن تا بدست بياري
تاریخ: 06 تیر 1397 - 10:41

 

 اما و اگرهای حیات کسب و کارها با قدمت چندین ده ساله یزدی(4)
تاریخ: 21 خرداد 1397 - 10:10

 

 آینده اقتصاد ایران: نبایدهای دوران رکود (2)
تاریخ: 31 اردیبهشت 1397 - 09:59

 

 آینده اقتصاد ایران: از خودمان شروع کنیم!(1)
تاریخ: 19 اردیبهشت 1397 - 09:50

 

 فرصتهای طلایی رونق کسب و کار در دوران رکود اقتصادی ایران
تاریخ: 28 فروردین 1397 - 09:04









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا