بخشدار مركزي مهريز از اختصاص 6.5 ميليارد تومان تسهيلات اشتغالزايي روستايي به شهرستان در راستای ايجاد اشتغال پايدار، جلوگیری از مهاجرت‌ روستاييان و کاهش آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

گزارش يزدفردا، «مهدي دهقان‌زاده» در نشست آموزشی دهیاران این شهرستان ضمن اعلام خبر اختصاص 6.5 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی به مددجویان کمیته امداد و متقاضیان واجد شرایط روستایی، گفت: سهم امسال استان يزد از تسهیلات اشتغال روستایی 53 م یلیارد تومان است که 6.5 میلیارد تومان آن به شهرستان مهریز اختصاص یافته است . 

وي افزود: با توجه به آن که پرداخت تسهیلات در بخش روستایی می‌تواند در بحث مهاجرت و کاهش آسیب‌های اجتماعی اثرگذار باشد، می‌کوشیم تا با همکاری اداره کمیته امداد شهرستان مهریز به منظور ایجاد اشتغال پایدار زمینه پرداخت تسهیلات را به متقاضیان فراهم کنیم . 

دهقان‌زاده گفت: پرداخت تسهیلات می‌تواند زنان و مردان روستایی را توانمند و به ایجاد رونق اقتصادی در روستاها کمک کند که در این راستا انتظار می‌رود دهیاران ضمن همکاری و اطلاع‌رسانی و معرفی روستاییان با طرح‌های هدفمند با قابلیت اجرا را به نهادهای ذیربط معرفی کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا