«محمود زماني قمي» به نقش با كفايت معلمان در توسعه و اعتلاي كشور اشاره كرد و گفت: ترويج الگوهاي مناسب در جامعه به تقويت جايگاه تربيتي مدارس وابسته است.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد،روز يكشنبه اول مهرماه آيين افتتاح و آغاز سال تحصيلي جديد در مدرسه شهيد "خليل كارگر" شهرستان ميبد با حضور استاندار يزد و جمعي از مسئولان برگزار شد.
استاندار يزد با تبريک آغاز سال تحصيلي به اهل علم و ادب به ويژه فرهنگيان و دانش آموزان بيان كرد:عناصري در جايگاه مديريتي و مقام معلم علاوه بر ايفاي نقش در حوزه تعليم و تربيت،خود نيز براي ساخت مدرسه به ميدان عمل وارد مي شوند.
«محمود زماني قمي » مشاركت كادر آموزشي در ساخت مدرسه شهيد كارگر ميبد را اقدامي پر افتخار براي جامعه فرهنگيان دانست و افزود: رد پاي اين عمل در سيره اهل بيت به ويژه علي بن ابي طالب (ع) مظهر نيكي ها و خوبي ها ديده مي شود.
زماني قمي اظهار داشت:امروز تربيت نسل آينده ساز و مسیر توسعه كشور  به دست با كفايت معلمان و فرهنگيان عزيز رقم مي خورد كه علاوه بر جايگاه مهم علم و دانش آموزي،تربيت صحيح در جامعه داراي اهميت والايي است.
وي گفت: ترويج الگوهاي مناسب در جامعه كه به وسيله آن بتوان از تمدن، اخلاق و ارزش هاي انقلابي صيانت كرد به تقويت جايگاه تربيتي در مدارس وابسته است و  اين الگو ها در مدرسه توليد و به دست معلمان به فرجام مي رسد.
استاندار يزد در پايان خاطرنشان كرد: اميد است رسالت بزرگ و عظيم تربيت نسل جديد به دست اهل ادب و فرهنگيان به خوبي و در جايگاهي اثرگذار انجام شود و در كنار پيشرفت هاي علمي،رشد ارزش هاي اخلاقي را نيز شاهد باشيم.
گفتني است مدرسه شهيد خليل كارگر در زميني با زيربناي يك هزار و 600 مترمربع در 2 طبقه و 9 كلاس به همت خيرين و خانواده شهيد كارگر همزمان با آغاز سال تحصيلي جديد در شهرستان ميبد به بهره برداري رسيد.

*خبرنگار:فاطمه شريفي
*عكاس:رضا زارع

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا