مسئولان کمیته های هیئت والیبال استان یزد شب گذشته در سالن اجتماعات ورزشگاه شهید نصیری گرد آمدند و با حضور دکتر محمدرضا جواهری تفتی رئیس هیئت، به بحث و برررسی برنامه های توسعه ورزش والیبال در استان و مسائل مربوط به آن پرداختند.

به گزارش روابط عمومی هیئت والیبال استان یزد، در آغاز جلسه پس از ارائه گزارش آقای عباس الوانساز درباره فعالیت های هیئت در سال های 96 و 97، دکتر جواهری از خدمات ارزشمند و پیگیری های وی و مسئولان کمیته ها در عرصه های مختلف والیبال تقدیر کرد.

سپس مسئولین کمیته های هیئت در مواردی چون ضرورت برخورداری از سالن اختصاصی والیبال، سامان دهی وضعیت مدارس و کانون های والیبال و نظارت دقیق برعملکرد آنها و نیز مشخص کردن حیطه اختیارات و درخواست های اسپانسورهای تیم ها به رایزنی پرداختند.

 تسریع در ساخت زمین اختصاص یافته برای هیئت والیبال، اصلاح نحوه برگزاری مسابقات در رده های مختلف و توجه بیشتر به ورزش والیبال بانوان از دیگر موارد مطرح شده در جلسه بود.

در ادامه دکتر جواهری تفتی موفقیت های به دست آمده در ورزش والیبال استان، از جمله قهرمانی تیم والیبال خاتم در عرصه های ملی و بین المللی، برگزاری موفق دورهای رفت و برگشت لیگ والیبال استان، انجام جشنواره مسابقات مینی والیبال با شرکت 64 تیم از دختران و پسران استان در دو روز مجزا و موفقیت های اخیرتیم والیبال دختران استان در مسابقات کشوری را برشمرد و با تقدیر و ابراز خرسندی از این توفیقات، به برنامه های اساسی هیئت اشاره کرد و خواستار تقویت بنیه مالی هیئت از طریق جذب اسپانسر و مساعدت های فدراسیون والیبال و اداره کل ورزش و جوانان استان شد.

رئیس هیئت والیبال استان همچنین ضرورت تدوین تقویم ورزشی والیبال همراه با تعیین دقیق وظایف کمیته ها و چارچوب کاری آنان را خاطرنشان ساخت و ایجاد یک بانک اطلاعاتی جامع برای هیئت والیبال و زیرمجموعه های آن را گامی موثر برای شناسایی نقاط قوت و ضعف و برنامه ریزی های آینده توصیف کرد.

دکتر جواهری تفتی در پایان با تمجید از خدمات ارزنده آقای الوانساز و اهدای لوح تقدیر به وی که در سمت دبیری هیئت والیبال اقدامات شایسته ای برای گسترش این ورزش محبوب انجام داده است، مهندس حسن محفوظی را به عنوان دبیر جدید هیئت والیبال معرفی کرد و از مسئولان کمیته های و سایر دست اندرکاران ورزش والیبال خواستار همکاری صمیمانه با وی شد.

دبیر جدید هیئت والیبال، 41 ساله ، دارای مدرک کارشناسی ارشد عمران، مربی درجه یک والیبال است و 25 سال سابقه ورزش والیبال در رده های مختلف سنی و مربیگری را در کارنامه خود دارد.

وی در گفتگو با روابط عمومی هیئت والیبال استان از توجه ویژه به والیبال پایه، برنامه ریزی برای تأمین امکانت رشد و توسعه والیبال، همکاری با علاقمندان به تیم داری در حوزه ورزش والیبال و رتبه بندی کانون ها و مدارس والیبال استان، به عنوان سرفصل های برنامه های خود خبر داد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا