تریلی "دانگ فنگ" با 90 کیلو تریاک در اردکان متوقف شد

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : یزد- ماموران پلیس شهرستان "اردکان" این استان در بازرسی از یکدستگاه تریلی "دانگ فنگ" که با محموله "پروفیل آلمینیوم" به سمت تهران در حال حرکت بود، 90 کیلو تریاک را کشف و ضبط کردند.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا: سرهنگ "سیدرضاصارقیان" فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: با توجه به دریافت خبری مبنی بر تردد قاچاقچیان در مسیرهای این شهرستان و حمل موادافیونی توسط آنها، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ صادقیان ضمن اشاره به حضور تیم های عملیاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر یزد و اردکان، ادامه داد: ماموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی، یکدستگاه تریلی "دانگ فنگ" مربوط به قاچاقچیان را شناسایی و در ورودی اردکان، متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این تریلی، 90 کیلو موادمخدر از نوع تریاک به صورت جاساز بین محموله اصلی خودرو، کشف و یک متهم نیز دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان تصریح کرد: این تریلی با محموله "پروفیل آلمینیوم" از شرق کشور عازم "تهران" بود که در ورودی این شهرستان، توقیف و در بازرسی از آن 90 کیلو تریاک  کشف شد.

 

سارقان یک میلیارد و 500 میلیون ریالی طلاجات منزل در تفت دستگیر شدند

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : یزد- با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان "تفت" این استان، سه برادر که در یک سرقت منزل، یک میلیارد و 500 میلیون ریال طلا را به سرقت برده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ "احمدغلامزاده" در گفت و گو با خبرنگار ما، بیان­کرد: چندی پیش بود که خبر سرقت از یک منزل "ویلایی" در روستای "نصرآباد" این شهرستان از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 دریافت شد و کارآگاهان پلیس آگاهی در صحنه سرقت حاضر شدند.

غلامزاده ادامه داد: با حضور ماموران پلیس در محل سرقت، مشخص شد که سارقان، قبل از سرقت، آشنایی کاملی از منزل داشته و در زمانی که اعضای خانواده برای تفریح به استان­های جنوبی کشور سفر کرده بودند در یک فرصت مناسب دست به سرقت 150 میلیون تومانی طلاجات زدند.

سرهنگ غلامزاده گفت: کارآگاهان پلیس در ادامه­ی تحقیقات خود متوجه شدند سه تن از فرزندان "سرایدار" این خانه، دارای سابقه کیفری و سرقت می­باشند که به همین منظور هماهنگی لازم با مقامات قضایی به عمل آمد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه متهمان پس از انجام سرقت به استان های دیگر متواری شده بودند تحقیقات گسترده ماموران پلیس برای دستگیری آنها ادامه داشت تا اینکه خبری مبنی بر حضور سارقان در "شیراز" به دست آمد.

احمد غلامزاده گفت: تیم عملیاتی پلیس آگاهی شهرستان تفت ضمن اخذ نیابت قضایی، دو تن از سارقان را در مخفیگاهشان در "شیراز" دستگیر و به این شهرستان منتقل کردند و متهمان در بازجویی های اداره پلیس به سرقت یک میلیارد و 500 میلیون ریال طلاجات از این منزل ویلایی با همدستی دیگر برادرشان اعتراف کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان تفت با بیان اینکه متهم سوم این پرونده نیز که به جرم سرقت در زندان به سر می­برد شناسایی و به جرم خود اعتراف کرد، گفت: سارقان با حکم قضایی، تحویل ندامتگاه مرکزی یزد شدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا