یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :عامل تهديد و اخاذي در فضاي مجازي در شهرستان سنندج دستگير شد .

به گزارش یزدفردا به نقل از پلیس"رئيس پليس فتاي انتظامي استان کردستان در تشريح اين خبر بيان داشت : متهمي که با تهيه فيلم از خانمي جوان ، اقدام به تهديد و اخاذي از او کرده بود توسط مأموران اين پليس دستگير شد .

سرهنگ "فرامرز شاکري" افزود : متهم که با شاکيه دوست بوده از طريق وب کم اقدام به تهيه فيلم و عکس از او کرده و با ارسال فيلم تهيه شده از شاکي ، او را تهديد که چنانچه مبلغي مشخص به حساب بانکي وي واريز نکند ، تصاوير و فيلم هاي شاکيه را در فضاي مجازي منتشرخواهد کرد .

وي ادامه داد : با توجه به حساسيت موضوع دستگيري متهم در دستور کار پليس فتا قرار گرفت و متهم که ساکن يکي از استان هاي شمال غرب کشور مي باشد شناسايي و با استفاده از ارتباط صوري متهم به شهرستان سنندج دعوت و نهايتا" در اقدامي غافلگيرانه دستگير شد .

رئيس پليس فتاي انتظامي استان کردستان اظهار داشت : در بازجويي هاي انجام گرفته متهم به بزه ارتکابي اعتراف و اذعان داشت ؛ در فضاي مجازي با شاکي آشنا شده و پس از اغفال او ، از وي عکس و فيلم تهيه نموده و با ارسال عکس ها ، شاکي را تهديد که اگر مبلغ درخواستي را به حسابم واريز نکند اقدام به انتشار فيلم و عکس شاکيه مي کنم .

سرهنگ شاکري در خاتمه تصريح کرد : متهم با تشکيل پرونده تحويل مرجع قضايي و به اتهام تهديد و اخاذي با قرار مناسب بازداشت شد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا