یزدفردا :علي رغم اينكه شبكه فعالان ازدواج استان بعنوان موفق ترين مجموعه مردم نهاد در حوزه ازدواج و خانواده كشور بوده و چندين بار توسط رياست محترم جمهور و وزارت ورزش و جوانان مورد تقدير قرار گرفته است و در يكماهه در پيش رو قرار است گزارش عملكرد ان در صحن علني شورايعالي انقلاب فرهنگي تقديم رياست محترم جمهور گردد و همچنين از مركز پژوهشهاي مجلس نيز بعنوان يك مجموعه موفق درخواست گزارش شده است در كمال ناباوري و علي رغم تاكيدات استاندار محترم و معاون سياسي با حكم قضايي توسط بهزيستي پلمپ گرديد!!!!
 مكان اين مجموعه وقفي بوده و در اختيار بهزيستي مي باشد كه در قالب اجاره نامه به مجموعه شفا تحويل داده شده بود و مبلغ اجاره تماما به بهزيستي داده شده است.

اینکه در دولت اعتدال جلو فعالیت های تشکل های غیر سیاسی گرفته شود خود نشان از سیاسی کاری دارد !

منابع مطلع  مدیران بهزيستي استان را متهم می کنند که با اغراض سياسي و بهانه كمبود جا اين مكان را با حكم قضايي از مجموعه شفا گرفته و پلمپ شده است  در صورتيكه فضاهاي بسيار مناسبي در اين خصوص در اختيار دارد و حقيقتا نياز به اين فضا نداشتند!!

هرچند که روابط عمومی بهزیستی استان نیازی به پاسخگوی به افکار عمومی ندارد و اما یزد فردا آماده انتشار پاسخ اداره کل بهزیستی استان را دارد !!!

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا