مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد گفت: همزمان با اول مهرماه و بازگشایی مدارس، کتابخانه‌های عمومی استان یزد در این روز به صورت رایگان عضوگیری می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، رقیه دوست فاطمی‌ها در این خصوص اظهار داشت: همزمان با اول مهرماه و روز بازگشایی مدارس، کتابخانه‌های عمومی استان یزد در این روز از میان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی، عضو رایگان می‌پذیرند.

وی با بیان اینکه هر فرد تنها با ارائه کارت شناسایی معتبر و یک قطعه عکس، می‌تواند عضو رایگان کتابخانه‌ها‌ شود، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به هریک از کتابخانه‌های عمومی سراسر استان، تنها با پرداخت مبلغ صدور کارت، به عضویت عادی یا سراسری کتابخانه‌های عمومی درآیند.

دوست فاطمی‌ها تصریح کرد: هر فرد با عضویت سراسری در یکی از کتابخانه‌های عمومی استان، می‌تواند از خدمات امانت همه کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور بهره‌مند شود.

گفتنی است، هم‌اکنون 109 باب کتابخانه عمومی در استان یزد فعال است که از این تعداد، 96 باب تحت مدیریت نهاد کتابخانه‌های عمومی و 13 باب نیز با مشارکت این نهاد اداره می‌شود و قریب به 10 درصد از مردم استان نیز عضو این کتابخانه‌ها هستند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا