یزدفردا :سید مصطفی فاطمی فیروزآبادی که از سوی رئیس سازمان میراث فرهنگی به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد،منصوب شده بود و پس از موافقت شورای شهر تفت با استعفای وی با مشکل استخدامی روبرو بود که این مشکل نیز امروز حل و وی رسما می تواند به عنوان مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد به انجام وظیفه بپردازد .

سید مصطفی فاطمی از جمله جوانانی است که همراه با تحصیل در فعالیت های سیاسی اجتماعی به صورت موثر حضور داشته و با پس از خدمت در بخش خصوصی در زمان شرافت به عنوان معاون گردشگری میراث فرهنگی مشغول به کار شد و پس از استعفای شرافت از این سمت به عنوان سرپرست سکان این اداره کل را به دست گرفت .

سرپرستی وی در میراث فرهنگی با ابلاغ خانم دانش به عنوان مدیرکلی پایان یافت و در انتخابات شورای شهر یزد نیز ثبت نام  و توانست به عنوان نفر شانزدهم پس از رییس شورای چهارم آرای مردم یزد را به خود اختصاص دهد .

وی پس از شروع به کار شورای پنجم به عنوان شهردار تفت توانست رای اعتماد اعضای شورای شهر تفت را به خود اختصاص و شهردار تفت شود و طی مدت کوتاهی توانست نظر افکار عمومی را به خود جلب کند.

زمانی که پس از عدم کارآیی مدیر سابق میراث و بالا گرفتن جو  نارضایتی در میراث فرهنگی استان ابلاغ سرپرستی وی برای میراث صادر شد مدتی شورای شهر تفت با رفتن وی از شهرداری تفت مخالفت کرد که با پاردرمیانی استاندار و مسئولین توانست موافقت شورای شهر تفت را اخذ و به عنوان سرپرست میراث فرهنگی استان مشغول به کارشود .

با حل مشکل استخدامی فاطمی ، می تواند ابلاغ مدیرکلی میراث را دریافت با قوت و قدرت بیشتر ضمن توجه به پرسنل خدوم میراث فرهنگی که همکاران سابق وی هستند نسبت به اجرای طرح های زیربنایی برای اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد و همچنین تنها شهر تاریخی ایران که یکسال است جهانی شده برنامه ریزی و اقدام نماید .

موفقیت سید مصطفی فاطمی در اداره کل میراث می تواند بیش از پیش به اعتماد به جوانان و تاکید بر تسویه با بازنشستگان پافشاری کرد.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا