در كارگروه تخصصي اشتغال استان نظارت جدي سطوح مختلف بر تبديل تسهيلات دريافتي به ايجاد شغل و حل مشكلات اشتغال خانواده شهدا و ايثارگران مطرح شد و در دستوركار قرار گرفت.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، روز شنبه 27 مردادماه هفتمين جلسه كارگروه تخصصي اشتغال استان يزد در سال جاري با حضور استاندار يزد، معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار، فرمانداران و اعضاي اين كارگروه در سالن كوثر استانداري برگزار شد.
استاندار يزد در اين نشست با گراميداشت سالروز ورود آزادگان به ميهن گفت: انقلاب اسلامي فراز و فرودهاي زيادي را تجربه كرده است و ايستادگي شهدا و مجاهدت جانبازان و ايثارگران در غلبه بر سختي ها و عبور از موانع جايگاه بسيار ارزشمندي دارد كه وظيفه داريم نسبت به حل دغدغه ها و مشكلات خانواده هاي معظم اين عزيزان با جديت تلاش كنيم.
«محمود زماني قمي» افزود: دغدغه هايي از سوي خانواده شهدا و ايثارگران در زمينه هاي مختلف از جمله اشتغال طرح مي شود و با توجه به گزارشي كه از سوي اداره كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان در زمينه نيازهاي مربوط به اشتغال طرح شد، تمام دستگاه هاي اجرايي بايد بر اساس ظرفيت هاي قانوني استان، كميته اي تشكيل و نسبت به حل اين مشكل هر چه سريع تر اقدام شود.
زماني قمي خاطرنشان كرد: فعاليت هاي خوبي از سوي بانك ها و دستگاه هاي متولي در زمينه اشتغال صورت گرفته است و اميدواريم تسهيلات پرداختي و طرح هاي ارائه شده در حوزه هاي مختلف علاوه بر ايجاد شغل، رونق اقتصادي نيز به همراه داشته باشد.


نظارت سطوح مختلف بر تبديل تسهيلات دريافتي به ايجاد شغل


معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار يزد نيز در اين جلسه گفت: پس از ارائه و دريافت تسهيلات توسط واحدهاي موردنظر جايگاه نظارتي دستگاه هاي متولي به ويژه فرمانداران در بررسي ادامه اين جريان و پيگيري تحقق نتايج  بسيار مهم و داراي اهميت است.
«علي زيني وند» ادامه داد: مديران اجرايي و نظارتي در كنار فعالان اقتصادي و افرادي كه از تسهيلات ارزان قيمت ارائه شده توسط دولت بهره مند شده اند با ارائه مشورت ها و راهنمايي براي سرعت بخشيدن به پيشبرد اهداف مي توانند بسيار موثر واقع شوند و به فعاليت اين واحدها در مسير مناسب تري كمك كنند.
زيني وند در پايان خاطرنشان كرد: نظارت دستگاه ها در سطوح مختلف امري ضروري است تا در ارزيابي پايان كار بتوانيم ميزان اشتغال خالص و اثرات ارائه تسهيلات به طرح هاي مختلف و توسعه واحدهاي موثر در اين ايجاد شغل را بررسي و براي شرايط پيش رو تصميم گيري نمائيم.

../../../../media/news_gal/file_156513.jpeg

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا