"جعفر نخستین"نخستین فردی که در دو استانداری یزد .و گیلان با فاطله 903 کیلومتری همزمان کار می کنند!!و چند سئوال از وزیر کشور واستانداران یزد و گیلان

یزدفردا :جلالی "سردبیر یزدفردا :خبری که تحجب همگان را در برخواهد داشت "جعفر نخستین " که خود را معروف به" نخستین جهاد "می داند در استان یزد مدیرکل حوزه استاندار و در استان گیلان( به فاصله ای حدود 903 کیلیومتر) مشاور استاندار و دبیر ستاد هماهنگی و پیگیری‌های ویژه استاندار مشغول خدمت هستند.،دقیقا این خبر توسط هردو استانداری تایید شده است .

در ابتدا به خود گفتیم "جعفر نخستین" قطعا فرد دیگری است و پس از رویت خبربه همراه  تصویر خبر ما را مطمئن کرد که اشتباه نکردیم و بازهم به همکاران تاکید شد  مدتی صبر شود شاید اقای نخستین قرار است به آنجا منتقل شوند ولی صبر دو ماهه و خبرهایی که به پیوست در یزدفردا منتشر کردیم اطمینان حاصل شد قرار است ایشان در دو استانداری با فاصله 903 کیلومتر همزمان کار کنند :

ولی به نظر می رسد با طرح یک سئوال خواستار رفع ابهام توسط استانداران استانهای یزد و گیلان(البته تسلیت ما را به خاطر فوت پدر پذیرا باشند)  و خصوصا وزارت کشور که این چنین مواردی در حوزه آنها به وقوع می پیوندد :

البته در اینکه اولین ابلاغ در9دیماه 96 توسط محمود زمانی قمی استاندار یزد به عنوان مدیرکل حوزه استاندار برای "جعفر نخستین" زده شده است شکی نیست .

ولی اینکه فردی که در استانداری یزد درحال فعالیت است می تواند پست مشاور استاندار و دبیر ستاد هماهنگی و پیگیری‌های ویژه استانداری دیگری را بپذیرد جای سئوال دارد که شما به نزدیکترین فرد به خودتان خبر دارید یا نه ؟

اما استاندار محترم گیلان جناب اقای مصطفی سالاری( که این روزها داغدار از دست دادن پدر هستند و تسلیت می گوییم):آیا جنابعالی خبر از ابلاغ قبلی ایشان در یزد داشتید یا نه ؟اگر داشتید چگونه این پست دبیری یک ستاد مهم در استان خود را به فردی داده اید که 903 کیلیومتر با محل خدمتش فاصله دارد ؟آیا در بین نخبگان ومدیران استان فردی که بتواند تمام وقت این کار را انجام دهد نیافتید؟و اگرنه که بفرمایید؟

و در نهایت

حناب  اقای رحمانی فضلی  وزیر محترم کشور

آیا در وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران برای یک نفر دوحکم  مهم ، در دو استان به فاصله 930کیلومتر صادر می کنند ؟راهکار قانونی آن را ختما اطلاع رسانی کنید تا دیگر وزرا هم بهره ببرند؟

آیا دو استاندار در مجموعه کاری جنابعالی می توانند اینقدر بدون توجه به قانون و زمانی که نخبگان این کشور بیکار هستند برای دوسمتی که از لحاظ عرفی جامعه مهم و تاثیر گذار است یک نفر را منصوب کنند؟مگر اینکه توجیه این باشد این پستها تزیینی است؟

اکر تزیینی است امید واریم وزارت محترم کشور دو پست مدیر کلی حوزه استاندار و مشاور استاندار و دبیر ستاد هماهنگی و پیگیری‌های ویژه  را حذف و دولت را از پرداخت حقوق در این زمینه معاف گردانند تا شاید باری از بارهای مردم برای تامین هزینه برداشته شود؟

و در نهایت چکونه استانداران منصوب شما برای اقای "جعفر نخستین"  دو ابلاغ جداکانه صادر می کنند در حالیکه محل خدمت ایشان 903 کیلومتر فاصله دارد؟

زمانی نمایندگان ما گفتند وزارت کشور مصر بر انتخاب فرد غیربومی برای سمت استانداران است برخلاف میل همشهریانمان پذیرفتیم حالا چکونه باید بپذیریم که استانداران غیربومی ما افرادی را در دو استان به کار بکمارند که قطعا خدمت در این دو محل خدمت غیر ممکن است مگر اینکه بگوییم اینگونه افراد طیرالارض می کنند!!!!!!!

در نهایت مهمترین خواسته مردم عدالت برای همه است .



پی نوشت و ضمیمه ها :

پی نوشت اول :پی نوشت و ضمیمه ها :

پی نوشت اول :

جعفر نخستین کیست؟

در 19 دی ماه 96 شاهد تغییراتی در حوزه استاندار یزد بودیم و برای اولین بار با نام جعفر نخستین به عنوان مدیر کل حوزه استاندار یزد آشنا شدیم پس از بررسی بیوگرافی ایشان به نقل از خودشان در زمان تصدی شهردار تالش را اینگونه یافتیم :

من جعفر نخستین متولد دهم آبان 1341 در شهر رودسر هستم سابقه کاری در مدیر جهاد سازندگی لنگرود، مدیر جهاد سازندگی آستانه اشرفیه، شهردار کامیاران، شهردار مریوان ، شرهدار مهدی شهر سمنان دوبار، شهردار گرمسار مجموع کار بنده در کسوت شهردار در گذ شته 5 بار بوده است در حال حاضر معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان لنگرود مشغول به کار هستم.. من آدم تبلیغاتی نیستم هر کجا یک مدیر کار کند خالص باشد خدا را در نظر بگیرد و توکل کند موفق خواهد بود من آدم اجرایی محض هستم اگر رضایت مردم را جلب کردیم رضایت خداوند را هم جلب خواهیم کرد در شهر لنگرود به نخستین جهاد معروف هستم و این یک پیام دارد در همه جا با مردم خالص بودم و افتخار می کنم که این بار به تالش می روم.

در ادامه در خرداد ۱۹, ۱۳۹۷ خبری در گاستان گیلان استانی که حدودا 930کیلومتر با یزد فاصله دارد بر روی خروجی رسانه ها قرار گرفت :

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ با صدور احکام جداگانه‌ای از سوی دکتر مصطفی سالاری استاندار گیلان مونا ابروفراخ به عنوان سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی، جعفر نخستین به عنوان مشاور استاندار و دبیر ستاد هماهنگی و پیگیری‌های ویژه و محمد مهدی مظفری به عنوان معاون امور سیاسی دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری منصوب شدند.


مهمترین نکته حائز اهمیت پی گیری یزدفردا پس از این خبر ها ست که در ادامه جهت اطلاع عموم منتشر می شود و تنها آرشیو اخبار مربوط به اقای جعفر نخستین در خبرگزاری هاست .

ضمیمه شماره اول :جعفر نخستین"سرپرست اداره کل حوزه استاندار یزد شد

شنبه ۹ دی ماه، ۱۳۹۶

 استاندار یزد در ابلاغی «جعفر نخستین» را به‌عنوان سرپرست اداره کل حوزه استاندار منصوب کرد .

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، محمود زمانی قمی در ابلاغی «جعفر نخستین» را به‌عنوان سرپرست اداره کل حوزه استاندار منصوب کرد.

استاندار یزد در ابلاغ وی آورده است: «با عنایت به هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده و نظر به سوابق، تعهد و تجربیات ارزنده شما به‌موجب این حکم از تاریخ نهم دیماه 96 به سمت سرپرست اداره کل حوزه استاندار تعیین می‌نمایم.

امید است با توکل به خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی‌عصر (عج) در انجام امور محوله برابر ضوابط و مقررات مربوط و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید موفق و مؤید باشید و نهایت سعی و تلاش خود را در انجام وظایف و امور محوله طبق ضوابط و مقررات مربوط معمول نمایید.»

جعفر نخستین پیش از این در سمت فرمانداری شهرستان زرندیه استان مرکزی در حال خدمت بود.

پیش‌ازاین «عباس حیدری» در این سمت مشغول به فعالیت بود که به‌تازگی به‌عنوان مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری منصوب‌شده است.

ضمیمه شماره دوم  :انتصابات جدید ستادی در استانداری گیلان/ انتصاب معاونین فرمانداری آستارا و مجری طرح منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان

خرداد ۱۹, ۱۳۹۷

گیل خبر/ با حکم استاندار گیلان سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی، مشاور استاندار و دبیر ستاد هماهنگی و پیگیری‌های ویژه و معاون امور سیاسی دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری

گیل خبر/ با حکم استاندار گیلان سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی، مشاور استاندار و دبیر ستاد هماهنگی و پیگیری‌های ویژه و معاون امور سیاسی دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری منصوب شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ با صدور احکام جداگانه‌ای از سوی دکتر مصطفی سالاری استاندار گیلان مونا ابروفراخ به عنوان سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی، جعفر نخستین به عنوان مشاور استاندار و دبیر ستاد هماهنگی و پیگیری‌های ویژه و محمد مهدی مظفری به عنوان معاون امور سیاسی دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری منصوب شدند.

 

همچنین با حکم استاندار گیلان معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی و برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری آستارا منصوب شدند.

 دکتر مصطفی سالاری با صدور احکام جداگانه‌ای سامان ساسانیان را به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و کامبیز لقمانی مقدم را به عنوان معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان آستارا منصوب کرد.
پیش از این محمد مهدی مظفری به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و وحید پورحضرت به عنوان معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان آستارا مشغول خدمت بودند.

همچنین استاندار گیلان طی حکمی جمشید رسایی را به عنوان مجری طرح منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان منصوب کرد.

 

ضمیمه شماره سوم :خبرهای پس از انتصاب در گیلان در استان یزد که ایشان همچنان به عنوان مدیر کل حوزه استاندار فعال بوده اند

یزدفردا

جشن ازدواج و خانواده جوان برگزار شد

‌جشن ازدواج و خانواده جوان هم زمان با هفته ازدواج و به منظور تجلیل از خیرین و خادمین این حوزه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در سالن آیت الله شهید صدوقی(‌ره) ‌یزد برگزار شد.


 
جشن ازدواج و خانواده جوان برگزار شد  
 
 

یزدفردا :به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دوشنبه شب ٢٢ مرداد ماه، جشن بزرگ ازدواج و خانواده جوان به مناسبت هفته ازدواج و با حضور "‌محمدعلی طالبی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، "‌جعفر نخستین" ‌مدیرکل حوزه استاندار، "‌عباس حیدری" ‌مدیرکل دفتر امور سیاسی، ‌انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و سرپرست فرمانداری یزد، شهردار يزد،مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد،"‌فخرالسادات خامسی هامانه" مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، "‌حجت الاسلام والمسلمین محمد صدوقی" ‌یادگار سومین شهید محراب، "‌مسعود شریعتی"‌ مدیرکل ورزش و جوانان، مدیران استان و مردم یزد در سالن ‌آیت الله شهید صدوقی(‌ره) یزد برگزار شد.‌

حمایت از طرح های خیّری به ویژه در حوزه مسکن جوانان

کد خبر: 146103   تاریخ انتشار: 22 مرداد 139
یزدفردا: استاندار یزد از پروژه مسکن جوانان یزد بازدید و بر حمایت از طرح های خیّری به ویژه در حوزه جوانان و مسکن تاکید کرد.


حمایت از طرح های خیّری به ویژه در حوزه مسکن جوانان  
 

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "محمود زمانی قمی" استاندار یزد، "علی زینی و‌ند" معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، ‌"‌سیدابوالفضل موسوی"‌ نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی،‌ "جعفر نخستین" مدیرکل حوزه استاندار به همراه "حجت الاسلام والمسلمین محمد صدوقی" یادگار سومین شهید محراب و تعدادی از مدیران استان از پروژه خیری مسکن جوانان واقع در بلوار استقلال یزد بازدید کردند.

و همینگونه خبر هایی از قبیل :که در تمام این خبر ها و دهها خبر دیگر حضور جناب جعفر نخستین مدیرکل محترم حوزه استاندار یزد به صورت پر رنگ منتشر شده است .

کل خبرهادر یزدفردا

 

ضمیمه شماره چهار :خبر های آرشیوی از جعفرنخستین


جعفر نخستین به عنوان بیست و دومین شهردار تالش معرفی شد
آستارا - ایرنا - جعفر نخستین روز شنبه طی آیینی به عنوان بیست و دومین شهردار تالش معرفی شد.
به گزارش ایرنا ، بعد از کناره گیری هوشنگ عباسقلی زاده شهردار سابق ، شهر تالش به مدت 950 روز بدون شهردار ماند و توسط
 سرپرست اداره می شد و در این مدت نیز پست سرپرستی بین چهار نفر از کارکنان شهرداری تالش دست به دست شد.

شهر تالش با بیش از 70 هزار نفر جمعیت به عنوان بزرگترین شهر غرب گیلان و مرکز شهرستان 170 هزار تالش در 110 کیلومتری
 غرب رشت قرار دارد.ک/3

شهردار تالش استعفا را بر شرکت در جلسه استیضاح ترجیح داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جعفر نخستین پس از ۱۰ ماه از سمت خود به عنوان شهردار تالش استعفا داد. عبدا… حسین پور عضو شورای شهر تالش ضمن تایید این خبر، اظهار کرد: شهردار تالش پیش از این قرار بود در جلسه استیضاح حاضر شود و به سوالات شورا پاسخ دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جعفر نخستین پس از ۱۰ ماه از سمت خود به عنوان شهردار تالش استعفا داد.

   عبدا… حسین پور عضو شورای شهر تالش ضمن تایید این خبر، اظهار کرد: شهردار تالش پیش از این قرار بود در جلسه استیضاح حاضر شود و به سوالات شورا پاسخ دهد.

 وی در مورد علت استیضاح شهردار، گفت: پیش از این در جلسه ای که تشکیل شد، اعضای شورا سوالاتی را مطرح کرد که اکثریت اعضای شورا از پاسخ های مطرح شده قانع نشدند.

  عضو شورای شهر تالش از تشکیل جلسه فردا بعدازظهر برای بررسی استعفا شهردار تالش خبر داد.

 جعفر نخستین اسفند ماه ۹۲ به عنوان بیست و دومین شهردار تالش معرفی شد و این درحالی است که شهر تالش حدود ۲ سال و ۶ ماه پس از برکناری هوشنگ عباسقلی زاده بدون شهردار اداره می شد.

محمدپور سرپرست شهرداری تالش شد/شهردار اقدام به شکستن پروژه‌ها می‌کرد


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سخنگوی شورای اسلامی شهر تالش گفت: شهردار تالش قبل از استیضاح، استعفای خود را تقدیم شورای این شهر کرد و محمدپور سرپرست شهرداری تالش شد.جعفر نخستین از اسفند ماه سال ۹۲ تاکنون سکان شهرداری تالش را به دست داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سخنگوی شورای اسلامی شهر تالش گفت: شهردار تالش قبل از استیضاح، استعفای خود را تقدیم شورای این شهر کرد و محمدپور سرپرست شهرداری تالش شد.


سخنگوی شورای شهر تالش عصر امروز در جلسه این شورا اظهار کرد: یکی از وظایف اصلی شورای شهر نظارت بر امور و عملکرد شهرداری است. در چارچوب این وظایف شورا روی بعضی از عملکردهای شهرداری بحث نظارتی را انجام داد که منجر به تذکر ما به شهردار شد.

وی با بیان اینکه در جلسه‌ای به صورت تذکر از شهردار خواستار توضیحات نسبت به عملکرد او شدیم، افزود: در این زمینه با مقاومت شهردار مواجه شدیم و این تذکر به صورت سئوال از شهردار مطرح شد.دشهردار در این زمینه اطلاعاتی به شورا نداد و این امر بر اساس ماده ۷۳ قانون شوراها منجر به استیضاح شد که قبل از استیضاح شهردار درخواست استعفا کرد و استعفای وی وصول شد.

وی با اشاره به اینکه به خاطر مسایل خاصی که در شورا بود برخی از اعضا با استعفای شهردار موافقت کردند، تصریح کرد: در جلسه‌ای موضوع استعفای شهردار مطرح شد و با همفکری اعضا رای به استعفای شهردار دادند. این سئوال در سه مورد شامل عدم تطبیق عملکرد ۶ ماهه ارائه شده در سال ۹۳ بود که شهردار اعتقادی به پاسخگویی و شفاف‌سازی در این زمینه نداشت.
وی اضافه کرد: سئوال دوم از شهردار در زمینه هزینه‌کرد پروژه‌های عمرانی مانند قراردادها بود که به دلیل عدم ارائه مستندات موجب شد که ما به وضعیت عملکردی شهردار بیشتر (شبهه) داشته باشیم و این شبهه نیز مسلم بود.دیارمیرزا

سخنگوی شورای اسلامی شهر تالش سئوال سوم از شهردار این شهر را در زمینه عدم آمادگی لازم  شهردار برای شفاف‌سازی پروژه‌ها و خودداری وی از ارائه اسناد و مدارک به شورا عنوان کرد.

وی با بیان اینکه شهردار اقدام به شکستن پروژه‌ها می‌کرد، افزود: یعنی اینکه به طور مثال یک پروژه ۲۰۰ میلیون ریالی را به ۴ بخش ۵۰ میلیون ریالی و یا مساوی تقسیم می‌کرد تنها به خاطر اینکه مجبور نشود از شورا مجوز بگیرد زیرا شهردار زیر ۵ میلیون تومان را می‌تواند بدون اجازه شورا و با مسئولیت خودش هزینه کند.

وانوایی با اشاره به اینکه قصد شورا این بود که شهردار را از اتاق تاریک به یک اتاق شیشه‌ای بیاورد که همه آن را ببینند، گفت: شهردار به دلیل اینکه نخواست درباره عملکردهای خود توضیح دهد مجبور به استعفا قبل از استیضاح شد

 

خبر های رسیده حاکی از کتک خوردن جعفر نخستین ، شهردار تالش دارد

شناسه خبر : 4151 | تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۲

شیده ها حاکیست، صبح دیروز یکشنبه در پی مشاجره شدید لفظی یکی از اعضای شورای شهر تالش با شهردار این شهر در خیابان اصلی و در حضور مردم، این مسئولین شهری با هم دچار درگیری فیزیکی شدند. به گزارش لنگرنیوز به نقل از مریان خبر، شنیده ها حاکیست،صبح دیروز یکشنبه  در حالی که کارگران شهرداری […]

شیده ها حاکیست، صبح دیروز یکشنبه در پی مشاجره شدید لفظی یکی از اعضای شورای شهر تالش با شهردار این شهر در خیابان اصلی و در حضور مردم، این مسئولین شهری با هم دچار درگیری فیزیکی شدند.

به گزارش لنگرنیوز به نقل از مریان خبر، شنیده ها حاکیست،صبح دیروز یکشنبه  در حالی که کارگران شهرداری تالش در بازار اصلی شهر به منظور آسفالت نمودن خیابان امام خمینی(ره) از سه راه سینما تا پل کرگانرود، مشغول به کار بودند، این عمل مورد اعتراض یکی از اعضای شورای شهر قرار گرفت که مشاجره این عضو شورا با شهردار تالش در محل مورد نظر بالا می گیرد به طوری که به گفته برخی از شاهدین این عضو شورای شهر اقدام به ضرب و شتم شهردار نموده است.

علت مشاجره بدرستی مشخص نیست اما طبق شنیده ها مشاجره این عضو شورای شهر به علت کفیت پایین آسفالت بوده است که مورد مخالفت وی قرار گرفت.

همچنین بر طبق یکی دیگر از شنیده ها گفته می شود که علت مشاجره ی وی به دلیل عدم رعایت زمان آسفالت ریزی بوده است که این موقع از روز پر رفت و آمد ترین ساعات می باشد که موجب شلوغی و ترافیک در این قسمت شهر شده است.در مقابل شهردار تالش نیز به مقام دفاع از عملکرد خود بر می آید که همین امر موجب بالا گرفتن مشاجره شان شده است.ما قصد داشتیم تا دست کم با یکی از این افراد مصاحبه ای را انجام دهیم که بزودی این امر انجام خواهد شد و این خبر هنوز تکمیل نشده و در حال برزو رسانی است

دوران ریاست جعفر نخستین بر شهرداری مهدیشهر پایان یافت!+اخبار تکمیلی

 به گزارش خبرنگار سنگسرنیوز، پس از چند روز شایعه بالاخره روز چهارشنبه خبرگزاری فارس از معرفی جعفر نخستین، شهردار مهدیشهر به عنوان معاون سیاسی فرماندار لنگرود خبر داد. این در حالی است که مطابق روال قانونی پیش از این اقدام می بایست درخواست استعفا یا طرح استیضاح ایشان درشورای شهر  مطرح شده و رفتن ایشان از مسند شهرداری مورد موافقت قرار می گرفت. مساله ای که از قرار معلوم انجام نشده و اعضای این شورا و مسوولان شهرستان مهدیشهر و استانداری را دچار بهت و حیرت نموده است.
به نظر می رسد تعهدات مالی نسبتا سنگینی که شهرداری مهدیشهر در سال اخیر بدون فعالسازی منابع درآمدی ایجاد نموده و نیز در پیش بودن ماههای انتهایی سال و مسائل مبتلا به آن مهمترین دلیل بر تصمیم غیرمعمول جعفر نخستین برای پایان دادن بر دوران ریاستش بر مسند شهرداری مهدیشهر باشد.
اخبار تکمیلی:
جعفر نخستین، معاون فرماندار لنگرود طی روزهای اخیر به مهدیشهر برگشت و استعفای خود را به شورای شهر ارائه داد. این شورا نیز ضمن موافقت با استعفای ایشان محمد علی کسائیان را به عنوان سرپرست شهرداری مهدیشهر منصوب کرد.

 

معرفي فرماندار

 

جعفر نخستین سرپرست فرماندار و محمد قناتی معون فرماندار شهرستان زرندیه ضمن شرکت در نماز جماعت مسجد جامع محله آمیر آباد و زرند کهنه از پایگاه مقاوت بسیج آلمهدی (عج) واقع در این محله بازدید نمودند.

انتصابات جدید استاندار مرکزی

 زمانی استاندار مرکزی طی احکام جداگانه ای جعفر نخستین را بعنوان مشاور و مدیر کل حوزه استاندار،

یزدفردا:خدا می داند تنها نیت یزدفردا از انتشار این خبر بر طرف کردن شبهاتی است که در دوران کنونی باعث به انزوا رفتن مردم در حمایت از انقلاب شده است  و بیشترین لطمه را نظام از تبعیض ها و بی عدالتی ها خورده است  .یزدفردا دقیقا از خردادماه تا کنون از انتشار این خبر جلوگیری کرده تا خدای ناکرد مطلبی را احساسی  منتشر نکند.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا