رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد از پایان مذاکرات اولیه در خصوص فروش تولیدات پوشاک و نساجی این دانشگاه با برند یک شرکت برجسته کشور اندونزی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد، دکتر میرفخرالدینی در این خصوص اظهار داشت: پس از یک دوره پیگیری و ارائه مستندات، این شرکت به منظور بررسی کامل و آغاز همکاری ها یک تیم از کارشناسان خود را اعزام کرد که توانایی و هنر مشهود دانشجویان تحسین این تیم کارشناسی را برانگیخت.

وی تصریح کرد: این شرکت یکی از برندهای برجسته خاورمیانه در زمینه نساجی و دارای شعب مختلف در جهان می باشد که در زمینه های گوناگون مانند تجهیزات و ماشین آلات این رشته، تولید و افزایش بهره وری فعالیت دارد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد افزود: شرکت مذکور پس از یک دوره تحقیقات وسیع در خصوص صنعت نساجی در ایران، نسبت به برنامه ریزی در جهت ارتباط و تعامل اقدام نموده است و این شرکت در این خصوص آمار و اطلاعات جامع و کاملی را دارد.

میرفخرالدینی گفت: با توجه جذابیت تولیدات این دانشگاه برای تیم اعزامی، می توان تعامل و ارتباط قوی و چند جانبه ای را در آینده نزدیک با کشور اندونزی محتمل دانست. 

ایشان با بیان اهمیت ارتباط با دنیا افزود: انشاالله در آینده نزدیک، تعامل گسترده با این شرکت در سه محور بازاریابی و معرفی تولیدات، تبادل مدرس و انتقال تکنولوژی آغاز می گردد و در این سه زمینه امید داریم با توجه به پیگیری های صورت گرفته بتوانیم با چند شرکت اروپایی نیز مذاکره نماییم.

   

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا