محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در نشست صمیمی با اصحاب رسانه این شهرستان از فعالیت و پشتکار خبرنگاران تقدیر و تشکر کرد و گفت: اصحاب رسانه بافق افرادی پاک و بی آلایش هستند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ محمد زاده رحمانی در نشست صمیمانه با اصحاب رسانه گفت: جامعه خبری شهرستان بافق و خبرنگاران و اصحاب رسانه افرادی پاک و بی آلایش هستند که با وجود اینکه خبرنگاری در رده مشاغل سخت و زیان آور است بدون هیچ گونه چشم داشتی به فعالیت می پردازید.

فرماندار بافق با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و تجلیل از محمود صارمی که در افغانستان توسط طالبان به شهادت رسید اظهار داشت: هدف نهایی از پیگیری مسئولین و انعکاس تلاش و همت آنها در شهرستان توسعه همه جانبه بافق می باشد که با انتشار به موقع فعالیت آنها از سوی رسانه ها و خبرنگاران هم پوشانی شایسته ای ایجاد می گردد تا در زمان کمتری مجموعه شهرستان به هدف نهایی برسد.

در این نشست محمد علی طالعی معاون فرماندار بافق نیز با ارائه گزارش کوتاهی از فعالیت عمرانی و آبادانی بافق گفت: رسانه ها رکن چهارم دموکراسی و توسعه همه جانبه جامعه هستند و شهرستان بافق نیز در زمینه های مختلف عمرانی و ساخت و ساز شهری و همچنین گردشگردی و فرهنگی گام های بسیار خوبی را برداشته است.

وی با اشاره برنامه های در دست انجام برای صنایع جوار ریلی و بخش کشاورزی و نخیلات افزود: در صدد ایجاد کارخانه ساخت و تعمیرات واگن هستیم که بزودی راه اندازی می شود و برای کشاورزان نیز کارخانه فرآوری نخیلات ایجاد شده و در زمینه ورزش نیز جوانان می توانند با بهره برداری از سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی و تسهیلات و تجهیزات دیگر به پرورش جسم و سلامتی خود بپردازند.

داود پورامینی نیز بعنوان بخشدار مرکزی بافق به ارتباط بیشتر و نزدیکتر با اصحاب رسانه و خبرنگاران اشاره کرد و افزود: جاده گزوئیه که در مباحث ملی قرار دارد با همکاری و هماهنگی بعمل آمده از سوی فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به نتایج نهایی نزدیک شده است و توانسته با کسب رضایت اهالی و روستائیان منطقه وارد فاز اجرایی و عملیاتی شود.

بخشدار مرکزی بافق به تسهیلات اختصاص یافته به روستائیان اشاره کرد و افزود: در زمینه گردشگردی و احیا بومگردی های مختلف سعی نموده ایم جلوه های مختلف زندگی و شادابی را به روستاها برگردانیم و هم اینک نیز 50 تا 70 درصد فعالیت و تلاش گردشگردی بافق به روستاها اختصاص یافته است.عکس و خبر: محمود تقی زاده بافقی.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا