مديرکل مديريت بحران استانداری با همراهی بخشدار و برخی مديران شهرستانی از پروژه های مديريت بحران شهرستان خاتم بازديد کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "هادی هادی نسب" و تیم همراه ، ابتدا از آتش نشاني مروست و امكانات و تجهيزات اين مركز بازديد ‌کردند و در جريان فعاليتها و آمار حوادث آتش سوزي اين منطقه قرار گرفتند.
سپس از سالن چند منظوره مديريت بحران شهرستان خاتم واقع در دهستان چاهک بازديد گردید كه هدف از اين بازديد ارزيابي امكانات سالن چند منظوره جهت اسکان و آمادگي در مواقع بحران و استفاده صحيح از سالن ها و نگهداري مناسب در زمان پيش از بحران بود.
در ادامه ضمن بازديد از شركت آب و فاضلاب شهري مروست، مقرر شد در راستاي امنيت بيشتر، شرکت آب و فاضلاب نسبت به حصاركشي منابع ذخيره آب اقدام نمايد.
پس از آن ‌مدیرکل مدیریت بحران استان ضمن بازديد از تجهيزات پايگاه امداد و نجات مسجد حضرت ابوالفضل(‌ع)، امدادگران هلال احمر و اورژانس از كمبودها و نواقص پايگاه امداد جاده اي، نكاتي را بيان نمود كه مقرر شد جهت تامين برق پايگاه، سلولهاي خورشيدي نصب و از برق توليدي آن استفاده گردد.
برگزاری مانور امداد و نجات در هرات به منظور سنجش و محک میزان آمادگی دستگاه های امدادی از دیگر برنامه های سفر هادی نسب به این مناطق بود.
گفتنی است در پايان، جلسه اي در محل فرمانداري خاتم با حضور مديركل و كارشناسان مديريت بحران، معاونين فرماندار و بخشدار برگزار گرديد و موضوع استمهال تسهيلات مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا