استاندار یزد در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بر تلاش شبانه روزی برای جلوگیری از تعطیلی حتی یک واحد تولیدی در استان تاکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، ‌روز یک شنبه چهاردهم مرداد ماه نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست "‌محمود زمانی قمی" ‌استاندار یزد و با حضور "‌علی زینی وند" ‌معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، "‌جعفر نخستین" ‌مدیرکل حوزه استاندار و اعضای این کارگروه در سالن زنده یاد حمیدیا استانداری برگزار شد.
استاندار یزد در این نشست با اشاره به شرایط کشور و اعمال تحریم های ظالمانه از سوی بدخواهان نظام و آمریکا بر تلاش شبانه روزی برای جلوگیری از تعطیلی حتی یک واحد تولیدی استان تاکید کرد.
زمانی قمی با توجه به مطرح شدن مشکلات دو واحد تولید دارویی در این جلسه با تاکید بر بازاریابی مناسب در حوزه فروش دارو از سوی این واحدها، ‌گفت: ‌نباید اجازه دهیم صنعت شکل گرفته در حوزه دارو در استان با مشکلی رو به رو شود.
رییس سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت استان نیز در این نشست با بیان اینکه تاکنون ٥٧ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان در دولت تدبیر و امید برگزار شده است، ‌بیان کرد: ‌این جلسات ٣٤٩١ مصوبه داشته و در این نشست ها مشکلات ٣٣٢١ پرونده بررسی شده است.
"‌محمدرضا علمدار یزدی" ‌افزود: ‌٨٣ درصد مشکلات واحدهای تولیدی استان مربوط به بانک ها، ۶ ‌درصد مشکلات مربوط به تامین اجتماعی، ۴ ‌درصد مالیاتی، ‌یک درصد حوزه برق، ‌یک درصد حوزه گاز و ٥ درصد مسایل مربوط به سایر دستگاه ها بوده که دستاورد و حاصل این جلسات تثبیت بیش از ٤٠ هزار شغل در واحدهای تولیدی و صنعتی استان بوده است.
گفتنی است در این نشست گزارشی از وضعیت عملکرد بانک ها در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ارائه شد و مشکلات چندین واحد تولیدی و صنعتی استان از سوی استاندار یزد، معاون هماهنگی امور اقتصادی ‌و توسعه منابع استاندار و اعضای کارگروه مورد بررسی قرار گرفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا