یزدفردا :همزمان با روز شهادت امام جمعفر صادق (ع) خبری ناگوار یزد را تکان داد . مهندس محمود توحیدفر جهادگری که همیشه از اول انقلاب نامش در ردیف افراد عمرانی و متخصص یزد می درخشید و هرجا که نیاز شده بود ،خود را آماده رزم می کرد و پای کار می ایستاد و شبانه روزی تلاش می کرد وتا پروژه محول شده افتتاح نمی شد، کوتاه نمی آمد .

یزدفردا :همزمان با روز شهادت امام جمعفر صادق (ع) خبری ناگوار یزد را تکان داد .

مهندس محمود توحیدفر جهادگری که همیشه از اول انقلاب نامش در ردیف افراد عمرانی و متخصص یزد می درخشید و هرجا که نیاز شده بود ،خود را آماده رزم می کرد و پای کار می ایستاد و شبانه روزی تلاش می کرد وتا پروژه محول شده افتتاح نمی شد، کوتاه نمی آمد .

مهندس توحیدی فر پس از خدمت در جهاد سازندگی و در شهر های مختلف ایران زمین از بندرعباس گرفته تا شمال کشور و نهایتا یزد ،وارد پروژه های شهری شد و خیلی زود توانست در آنجا نیز خودنمایی کند .

با مسئول پروژه پارک کوهستان یزد  در زمان شهرداری شرافت شروع کرد وسپس بدعوت مهندس آرامون به عنوان معاون امور عمرانی شهرداری مشغول به کار شد و در زمان مهندس شایق و میروکیلی هم همچنان با قدرت ادامه داد و پروژه های بزرگ شهر یزد اکثرا در زمان حضور وی در شهرداری اجرایی شد تا جاییکه نقشه شهر یزد بسیار متفاوت تر از روز حضورش شد.

زیرگذرمیدان امام حسین(ع)،میدان امام علی (ع)،،پل حجاب بلوارکوثر،زیرگذرمیدان همافر ،زیرگذرشهدای محراب ،پل قطار ورودی یزد بعد از میدان ابوذر ،زیرگذرمعلم، و دهها پروژه بزرگ کوچک باعث شد تا شهرداری و زیرمجموعه وی همگی به عنوان کارکشته های اجرای کارهای عمرانی شوند و پس از استعفاء در زمان میروکیلی به بخش خصوصی پیوست.

مجددا در زمان شهرداری مهندس عظیمی زاده به همکاری دعوت شد وبا پذیرش مدیرعاملی سازمان عمران شهرداری به همکاری با معاون خود در معاونت امور عمرانی شهرداری که حالاشهردار یزد بود شتافت و با صداقت تمام هرآنچه که در توان داشت انجام داد و پروژه زیرگذرمیدان آیت الله خاتمی را به گونه ای اجرا کرد که تجسین همگان را به همراه داشت.

وی پس از ایرادگیری های بی اسراییلی استانداری مجبور به استعفاء شد و از شهرداری یزد رفت و دربخش خصوصی مشغول فعالیت شد  و نهایتا به عنوان مشاور عمرانی شهردار رفسنجان درحال خدمت بود که اجل مهلت نداد و دارفانی را وداع گفت و یزدی ها را با یادگارهایش تنها گذاشت که به ماندگان بفهماند که اگر یزد جهانی شده است به علت تلاشهای گسترده فرزندان کویر بوده است و عروس کویرهای جهان را به یادگارگذاشته اند .

در ادامه ازمخاطبان یزدفردا دعوت می کنیم به بیوگرافی وی که درگفتگوبایزدفردا عنوان نموده توجه نمایید .

در ادامه دوستان می توانند کل این گفتگو را در خبر زیر ببنندو البته خالی از لطف نیست او در این گفتگو از ایده های خود برای توسعه امور شهری برای یزد هم گفته است و امیدواریم اعضای محترم شورا با توجه به ایده های این مرد سازندگی توجه لازم را داشته و در راه عملی شدن آنها قدم بردارند:

 

http://yazdfarda.ir/news/1397/04/136938.html


 

و اما فیلم

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا