یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :فردي كه با ارسال پيامك هاي دروغين تحت عنوان برنده شدن در قرعه كشي اقدام به كلاهبرداري و سرقت از حساب كاربران به مبلغ 500 ميليون ريال كرده بود توسط پليس فتا استان اصفهان شناسايي و دستگيرشد.



به گزارش یزدفردا به نقل از پلیس"رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان در تشريح اين خبر گفت:در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه فردي با فريب وي مبلغ 25 ميليون ريال از حسابش سرقت كرده است ، بررسي موضوع در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

سرهنگ " مرتضوي" خاطر نشان كرد :شاكي در اظهارات خود بيان داشت پيامكي توسط شماره اي ناشناس و اعتباري دريافت نمودم كه در آن عنوان شده بود مبلغ 20 ميليون ريال در قرعه كشي برنده شده ام ومن هم فريب وي را خورده وپس از تماس با آن شماره با ترفندي خاص اقدام به سرقت از حسابم كرد.

اين مقام انتظامي افزود:با بررسي هاي انجام شده در فضاي مجازي متهم شناسايي وپس از هماهنگي با مقام قضائي دستگير شد.

وي تصريح كرد: متهم در تحقيقات انجام گرفته به كلاهبرداري از 5 نفر ديگر به مبلغ 500 ميليون ريال اعتراف كردو پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شد.

سرهنگ مرتضوي به شهروندان توصيه نمود :در صورت دريافت اينگونه پيامك ها به هيچ عنوان به آنها اعتنا نكرده و موضوع را توسط شماره تماس هاي 2184355-2184331 و يا ايميل Esfahan_fata@police.ir به پليس فتا گزارش دهيد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا