یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :رييس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان گلستان از شناسايي فردي كه اقدام به برداشت غيرمجاز از حساب يكي از شهروندان كرده بود خبر داد.

به گزارش یزدفردا به نقل از پلیس"سرهنگ حبيب‌الله رجبلي گفت: در پي وصول يك فقره مرجوعه قضايي از دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان آزادشهر مبني بر شكايت فردي دال بر انجام برداشت غيرمجاز به مبلغ پنج ميليون ريال وجه بصورت غيرمجاز از حساب بانكي وي، مراتب طي تشكيل پرونده‌اي در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

وي ادامه داد: با بررسي‌هاي صورت گرفته از پرينت حساب شاكيه، مشخص شد برداشت صورت گرفته از حساب وي در قالب خريد شارژ تلفن همراه بوده است.

اين مقام انتظامي خاطرنشان كرد: پس از انجام تحقيقات پليسي و تخصصي در نهايت فرد برداشت کننده كه دختر شاكيه بود، شناسايي و براي انجام تحقيقات تكميلي به اين پليس فرا خوانده شد.

سرهنگ رجبلي بيان كرد: پس از انجام تحقيقات تكميلي و مواجه شدن با مستندات غيرقابل انکار، متهم به جرم انتسابي خود اعتراف كرد.

رييس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان گلستان در پايان به شهروندان توصيه کرد: اطلاعات خصوصي و مهم خود مثل اطلاعات مربوط به حساب‌هاي بانکي خود را در اختيار ديگران قرار نداده و سرويس پيامک حساب بانکي شان را فعال كنيد تا در صورت برداشت غيرمجاز و يا سوء استفاده ، سريعا از آن مطلع شوند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا