یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :پليس شهرستان تربت حيدريه استان خراسان رضوي عاملان 76ميليون ريال برداشت غيرمجاز از عابر بانك يك شهروند را شناسايي و دستگير كرد.



به گزارش یزدفردا به نقل از پلیس"فرمانده انتظامي شهرستان تربت حيدريه در تشريح اين خبر گفت: در پي مفقوديت كارت عابر بانك يك شهروند و گزارشي مبني بر برداشت غيرمجاز از حساب بانكي اش موضوع در دستور كار تيمي از كارشناسان پليس فتا قرار گرفت.

سرهنگ "سيد ابوالقاسم حيدري مقدم" افزود: كارشناسان پليس فتا پس از بررسي اظهارات مالباخته با مهندسي اجتماعي عاملان برداشت غيرمجاز را شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي آنها را در چند عمليات مجزا دستگير كردند.

متهمان در بازجويي هاي به عمل آمده اظهار داشتند كه كارت و رمز عبور آن را در سطح شهر پيدا و در چند مرحله مبلغ 76 ميليون و 500هزار ريال را از اين حساب بانكي برداشت كرديم.

وي با اشاره به معرفي متهمان به مقام قضايي خاطر نشان كرد: نگهداشتن كارت عابر بانك و رمز آن در كنار يكديگر فرصت بسيار خوبي را در اختيار افراد سودجو قرار مي دهد تا به مقاصد مجرمانه خود برسند كه بايد به اين موضوع توجه ويژه اي كرد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا