یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: روز گذشته سه فقره تصادف فوتی در سه نقطه از شهر یزد و شهرستان اردکان رخ داد که در این حوادث که یک سوی آن موتورسیکلت سواران بودند سه تن کشته و دو نفر دیگر مجروح شدند.

به گزارش یزدفردا، سرهنگ "منصور جمشیدی" رئیس پلیس راهور استان یزد در تشریح این خبر گفت: در ساعت 10 و 40 دقیقه روز گذشته یک فقره تصادف جرحی بین یک دستگاه سواری پراید و یکدستگاه موتورسیکلت در چهارراه "فضای سبز" یزد اعلام شد که در این حادثه، راکب 70 ساله موتورسیکلت به هویت "خ.ف" بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

وی علت این حادثه را از سوی کارشناسان پلیس راهور، عدم رعایت حق تقدم از سوی راکب موتورسیکلت و تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده سواری پراید اعلام کرد.

سرهنگ جمشیدی ضمن اشاره به حادثه رانندگی که در ساعت 18 و 45 روز گذشته در تقاطع شهید رجایی بین یکدستگاه کامیون بنز و موتورسیکلت رخ داد خاطر نشان کرد: در این حادثه  که به علت عدم توجه به جلو راننده کامیون رخ داد راکب موتورسیکلت مجروح و ترک نشین موتورسیکلت به هویت "ع.خ" 50 ساله جان خود را از دست داد.

جمشیدی در ادامه در خصوص دیگر حادثه رانندگی که شب گذشته در شهرستان اردکان رخ داد گفت: در این حادثه که در 30 دقیقه بامداد شب گذشته در بلوار شهید "دهستانی" اردکان رخ داد راکب 20 ساله موتورسیکلت در دم فوت کرد و ترک نشین وی که جوانی 18 ساله بود به مراکز درمانی منتقل شد.

رئیس پلیس راهور استان یزد در خصوص علت این حادثه نیز گفت: با توجه به اینکه راننده خودرو مقصر، از محل متواری شده است تحقیقات ماموران پلیس در جهت شناسایی و دستگیری وی ادامه دارد.

سرهنگ جمشیدی بار دیگر راکبان موتورسیکلت را به استفاده از کلاه ایمنی و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توصیه کرد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا