استاندار یزد گفت : تصمیم گیری ها باید دقیق و با تدبیر لازم همراه باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، " محمود زمانی قمی " در نشست شورای آموزش و پرورش استان گفت:استان یزد در زمینه کیفیت آموزش در کشور سرآمد است و ما باید در حفظ و حراست از این جایگاه با تصمیم گیری دقیق و به موقع  با  تدبیر لازم  تمام تلاشمان را به کار بگیریم.

" محمد علی طالبی " معاون سیاسی امنیتی استاندار  نیز در این نشست لزوم توجه و رسیدگی به وضعیت مسکن فرهنگیان را ضروری دانست و بر همراهی سایر دستگاهها و ادارات در این خصوص تاکید کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان هم در این نشست اظهار داشت : با انجام بررسی لازم آمار فرهنگیان فاقد مسکن که در دستور کار جلسات قبل شورا بود به تفکیک شهرستان ها ، مناطق و نواحی مشخص گردید که باید با همکاری و همراهی اداره راه و شهرسازی و سایر نهادهای اجرایی در صدد رفع مشکل همکاران فاقد مسکن برآییم.

" عباسعلی دانافر" به لزوم همراهی و حمایت از مراکز آموزشی غیر دولتی  اشاره کرد و افزود : 15درصد از مدارس استان به صورت غیر دولتی اداره می شوند که با توجه به نقش تاثیر گذار این مراکز در زمینه  اشتغال زایی پشتیبانی لازم  از این مراکز صورت پذیرد.

نقصان محمدی مدیر کل راه و شهرسازی استان هم که میهمان این جلسه بود با اشاره به محدودیت زمین در مرکز استان گفت:آمادگی داریم با انجام مراحل قانونی ،واگذاری زمین در جهت احداث مراکز آموزشی و همچنین مسکن فرهنگیان در حداقل زمان ممکن صورت پذیرد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا