امید که مجمع محترم بدون تأثر از اقاویل باطل و مواضع خلاف شرع و اهواء احزاب و گروهها با رأی قاطع خود به حکم صریح خداوند عمل و مؤمنان دارالعباده و سایر مناطق کشور را در برابر کسانی که به ارزشهای الهی پایبندی ندارند سرافکنده نکند و مانع سیطره کفار بر امور مسلمین گردد

یزدفردا :طوماری که در هفته گذشته خطاب به رییس و اعضائ مجمع تشخیص مصلحت نظام امضاء شد .

به گزارش یزدفردا متن کامل این طومار که نسخه ای از آن در اختیار یزدفردا قرار گرفته به شرح زیر است:
بسمه تعالی
ریاست و اعضاء محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام
سلام علیکم: با آرزوی توفیق شما در خدمت به اسلام و میهن اسلامی ما امضاء کنندگان این طومار که جزء کوچکی از مردم مسلمان و ولایی دارالعباده یزد هستیم از آن مجمع می خواهیم بخاطر خدا و حفظ ارزشهای الهی این انقلاب، مشروعیّت عضویت اقلیتهای مذهبی در شورای اسلامی شهر را مردود شناخته ، مانع تسلّط کفار بر مردم مسلمان گردد.
همان طورکه مستحضرید خداوند در قرآن کریم هرگونه سیطره کفار بر مؤمنان را نفی فرموده به تبع آن اعطای هر موقعیتی که دست غیرمسلمان را برای دخل و تصرف در امور مسلمین بازکند خلاف مسلّم این امر الهی و بی تردید مبغوض حضرت حق خواهد بود.

تجربه تلخ عضویت سپنتا نیکنام که در شورای اسلامی شهر یزد (کمتر از 8 درصد رأی آورد) و تعدیهای بسیاری که مجوسیهای شهر ( که کمتر از نیم درصد جمعیّت شهرند و با بهایی ها نیز وصلت کرده و می کنند!) با حمایت وی به حقوق مسلمین نمودند این حقیقت را بطور قطع اثبات نمود که ورود یک مجوسی یا یهودی و ... به شورا تسلیط کافر بر اموال و مقدرات مؤمنین است.

انجمن زردشتیان یزد با حمایت این عضو مجوسی شورای شهر نزدیک به دو میلیون متر مربع از زمینهای مرغوبترین منطقه شهر را وقف این انجمن نمود که امروز بیش از چهار هزار میلیارد تومان قیمت دارد در حالی که این زمینها موات بوده و زمین موات به تصرف کسی در نمی آید تا وقف آن صحیح باشد در حالی که تمام امامزاده ها و مساجد استان یزد عشر این مبلغ ثروت ندارند!

براستی آیا ملت مسلمان جوانهای خود را برای این انقلاب فدا نمودند که نهادهای قانونگذاری دولت اسلامی کفاری که باید با ذلت و خواری جزیه بدهند (آیه 29 توبه) را اینطور بر سر مؤمنان مسلط نمایند؟! بارخدایا تو شاهد باش که ما مردم مسلمان طبق فرمان تو راضی به سیطره کفار نبودیم و هرگز از کسانی که کافری را بر مقدرات زندگی ما مسلط کنند راضی نخواهیم شد.
امید که مجمع محترم بدون تأثر از اقاویل باطل و مواضع خلاف شرع و اهواء احزاب و گروهها با رأی قاطع خود به حکم صریح خداوند عمل و مؤمنان دارالعباده و سایر مناطق کشور را در برابر کسانی که به ارزشهای الهی پایبندی ندارند سرافکنده نکند و مانع سیطره کفار بر امور مسلمین گردد.

با تشکر و سپاس . امضاء

تعدادکثیری از نمازگزاران جمعه یزد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا