خدام حرم رضوی با حضور در کانون فرهنگی هنری آیت الله طباطبایی در گوش نوزاد تازه متولد شده اذان قرائت کردند.

به گزارش روابط عمومی جشن زیر سایه خورشید یزد، خدام حرم رضوی در یازدهمین جشنواره زیر سایه خورشید در استان یزد شب گذشته با حضور در مسجد سه راه کسنویه مورد استقبال مردمی قرار گرفتند.

در ابتدای این مراسم تعدادی از کودکان کانون فرهنگی هنری آیت ا...سید محمد کاظم طباطبایی یزد با اهدای گل خدام حرم رضوی را مورد استقبال قرار دادند و سپس به شعر خوانی پرداختند.

قرائت صلوات خاصه و خواندن اشعاری در زمینه فرهنگ رضوی، توسط خدام از دیگر بخشهای این مراسم بود.

در این مراسم که حضور مردم منطقه را نیز در خود داشت، خدام حرم رضوی در گوش نوزادی که تازه به دنیا آمده بود، اذان قرائت کردند و به رسم یادبود هدیه اینیز به والدین این کودک اهدا نمودند.

حجت الاسلام محمدحسن حسن آبادی، مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله سید محمد کاظم طباطبایی در این مراسم گفت: این حضور خدام در استان یزد به عنوان برکتی است که از امام رضا(ع) به مردم استان رسیده است.

وی افزود: ما باید بتوانیم با برگزاری این برنامه های فرهنگی، فرهنگ رضوی و سبک زندگی رضوی را به جامعه تزریق کنیم تا بتوانیم روز به روز پیشرفت کنیم.

حجت الاسلام حسن آبادی بیان کرد: هدف از اذان گفتن در گوش نوزاد، آمیختن زندگی و تربیت فرزندان به سبک و شیوه رضوی و آشنایی آنها از آغاز زندگی با سبک زندگانی اهل بیت (ع) است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا