امام جمعه بخش مرکزی یزد دیدار با خدام رضوی گفت: جشنواره «زیر سایه خورشید»، حرکتی عظیم در جهت معرفی سبک زندگی رضوی است.

به گزارش روابط عمومی جشنواره زیر سایه خورشید یزد، همزمان با دهه کرامت و یازدهمین جشنواره « زیر سایه خورشید» جمعی از خدام حرم رضوی با حجت الاسلام سید محمد کاظم مدرسی، امام جمعه بخش مرکزی یزد و جمعی از طلاب و برادران حوزوی استان یزد دیدار کردند.

حجت الاسلام سید محمد کاظم مدرسی، امام جمعه بخش مرکزی یزد در این مراسم گفت: تمام شیعیان، ولایت پذیری خود را مدیون امام رضا(ع) هستند و ایرانیان نیز پیدا کردن راه حق و صواب خود را مدیون این آقای بزرگ هستند.

وی افزود: برگزاری جشنواره « زیر سایه خورشید» یکی ازکارهای مؤثری است که به ما کمک میکند تا در جهت تقویت فرهنگ رضوی در جامعه گام برداریم و برای آن برنامه ریزی داشته باشیم.

امام جمعه بخش مرکزی یزد ادامه داد: این جشنواره که بیش از یک دهه به طول میانجامد، در هر سال برنامه های متعددی دارد و در استان یزد نیز به فراخور استان، برنامه های فرهنگی مناسبی انجام می شود.

حجت الاسلام مدرسی تصریح کرد: حرکت بزرگ و عظیم جشنواره زیر سایه خورشید که در چند سال گذشته در سطح کشور و جهان در حال برگزاری است، آثار و برکات فراوانی از خود برجای گذاشته که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا