مدیرکل مدیریت بحران به همراه مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان با حضور در مرکز pc آیت الله شهید صدوقی(‌ره) ‌یزد از نزدیک در جریان فعالیت های این مرکز قرار گرفتند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، ‌مدیرکل مدیریت بحران استان در این نشست ارتباطات را زیرساخت توسعه دانست و بر افزایش ظرفیت های مخابراتی استان تاکید کرد.
"هادی هادی نسب" پایداری ارتباطات در زمان وقوع بحران را مهم دانست و ادامه داد: ارتباطات سریع و امن در زمان بحران، لازمه مدیریت است و اگر ارتباطات برقرار نشود، خسارات ‌ها جبران ناپذیر خواهد بود.
وی از مدیران حوزه ارتباطات استان خواست تا آمادگی و پیش بینی لازم جهت مقابله با پیش آمدها در زمان وقوع بحران را داشته باشند.
مدیرکل مدیریت بحران استان با تاکید بر برگزاری مانور در این رابطه افزود: برگزاری مانور می تواند بسیاری از اشکالات غیرقابل پیش بینی در زمان بحران را مرتفع نماید.
مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان نیز با اشاره به مصوبه کارگروه فناوری اطلاعات و ارتباطات مدیریت بحران برای بازدید و ارزیابی مرکز pc  ادامه داد: این بازدید به منظور آشنایی مدیران حوزه مدیریت بحران استان با عملکرد و فعالیت های مرکز ارتباطات زیرساخت صورت گرفته است.
"‌اکرم فداکار" جایگاه استان یزد در پایداری ارتباطات مخابراتی در سطح کشور را خوب ارزیابی و از عملکرد کارکنان این مرکز قدردانی کرد.
مدیرکل ارتباطات زیرساخت استان در ابتدای این بازدید ، گزارشی از وضعیت آمادگی و موضوعات بحرانی مرکز PC  استان ارائه کرد.
پوشش همه ارتباطات مخابراتی استان و حفظ و حراست از پایداری شبکه از مهمترین مباحثی بود که ذوالفقاری در این مراسم ارائه کرد.
گفتنی است بازدید از سالن های برق اضطراری مرکز PC ، دیدار و گفت و گو با کارکنان نگهداری مستقر در سالن ها و ارزیابی وضعیت موجود شبکه انتقال و دیتای زیر ساخت استان از دیگر برنامه های این بازدید بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا