استاندار یزد در نشست با نمایندگان شوراها ‌و تشکل های کارگری استان بر ضرورت رفع مشکلات جامعه کارگری، دفاع از حقوق کارگران استان و توسعه تشکل های کارگری تاکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، ‌روز یک شنبه ٢٤ تیرماه نشست کمیسیون کارگری استان و هم اندیشی با نمایندگان شوراها و تشکل های کارگری استان به ریاست "‌محمود زمانی قمی" استاندار یزد، ‌"‌محمدعلی طالبی"‌ معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استاندار،‌ "‌علی زینی وند" ‌معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار،
"‌عباس حیدری" مدیرکل دفتر امور سیاسی، ‌انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، ‌"‌سیدحسین دشتی"‌ مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری و تعدادی از مدیران دستگاه های استان مرتبط با جامعه کارگری در سالن زنده یاد حمیدیا استانداری برگزار شد.
استاندار یزد در این نشست با بیان اینکه اطلاع کامل و جامعی از مشکلات و دغدغه های جامعه کارگری استان دارم، بر دفاع از حقوق کارگران استان، رفع مشکلات آنها ‌و توسعه تشکل های کارگری استان تاکید کرد.
"‌محمود زمانی قمی" ادامه داد: ‌کارگران نقش بسیار مهمی در رونق اقتصادی دارند، با بردباری و صبوری برای تولید ملی تلاش می کنند و من دست همه کارگران را می بوسم.
‌زمانی قمی خاطرنشان کرد: ‌دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به حمایت از حقوق کارگران داشته و دارد و ما نیز با مکاتباتی که داشته و خواهیم داشت، با پیگیری جدی مشکلات ‌کارگران استان را با وزارتخانه های مربوطه مطرح خواهیم کرد تا به نتایج مطلوبی در این رابطه برسیم.
گفتنی است در ابتدای این نشست نمایندگان شوراها و تشکل های کارگری استان به بیان نظرات و دیدگاه های خود در رابطه با جامعه کارگری استان پرداختند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا