‌استاندار یزد با اشاره به ضرورت جذب مشارکت مردم در برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تأکید کرد: انسجام در د‌رون کشور و اقتدار در بیرون مرزها، راهبرد اصلی نظام در برابر تهدیدها و زیاده‌خواهی‌های دشمنان انقلاب است.

‌به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، عصر شنبه ۲۳ تیرماه نشست شورای سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و شورای فرهنگ عمومی استان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، ‌استاندار یزد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، ‌نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، ‌قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، ائمه جمعه، فرمانداران و جمعی از مسئولان و مدیران استان در تالار کوثر استانداری یزد برگزار شد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در این نشست گفت: صدا و سیما، رسانه ‌ها و فضای مجازی بستر مناسبی برای تبیین اهداف، آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می روند.
"‌آیت الله محمدرضا ناصری" ‌ادامه داد: به رغم گذشت چهل سال از ‌انقلاب اسلامی، هنور در تبیین اهداف نظام به نسل جوان فعالیت های مناسبی انجام نشده است و رسانه ها نقش مهمی در بیان خدمات انقلاب دارند.
نماینده ولی فقیه در استان واگذاری امور به مردم، پیگیری مسائل فرهنگی و آموزشی بر اساس مبانی انقلاب و مردمی برگزار شدن ‌مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را از رسالت های مهم مدیران اجرایی دانست و بر تحقق این مهم تاکید کرد.
آیت الله ناصری گفت: جذب حداکثری افراد به انقلاب اسلامی، توجه به مسائل فرهنگی و ‌اجتماعی در سیستم آموزشی و دانشگاهی و بازخوانی اهداف و دستاوردهای نظام باید همواره مدنظر قرار گیرد.


انسجام درونی و اقتدار بیرونی راهبرد اصلی نظام در برابر دشمنان انقلاب


استاندار یزد در نشست شورای سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و شورای فرهنگ عمومی استان بیان کرد: انسجام در د‌رون کشور و اقتدار در بیرون مرزها، راهبرد اصلی نظام در برابر تهدیدها و زیاده‌خواهی‌های دشمنان انقلاب اسلامی است و باید برای تحقق آن همه مردم و مسئولان تلاش کنند.
"محمود زمانی ‌قمی" افزود: استکبار جهانی، آمریکا، منافقان و حامیان آنها با بصیرت ‌و مشارکت مردم و هوشیاری مسئولان، در نقشه های خود شکست خواهند خورد و باید همواره به دنبال حفظ وحدت و حراست از نظام جمهوری اسلامی ایران ‌باشیم.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام خمینی(‌ره) ، مبانی دینی و انقلابی و همراهی و حضور مردم به پیروری رسید و قطعا بقای این نظام نیز با رهبری قاطع مقام معظم رهبری،‌ تلاش مسئولان و دولتمردان و همراهی مردم با بصیر ایران محقق می شود.
زمانی قمی گفت: ‌لازم است همه جهت گیری ها از سوی مسئولان در راستای توجه به مردم و جلب مشارکت آنها در صحنه های انقلاب اسلامی و خدمت خالصانه و بی منت به آنها انجام شود.
استاندار یزد در پایان سخنان خود بر ضرورت جذب مشارکت حداکثری مردم با همه علایق و گرایش ها در برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد.


ضرورت تبیین دستاوردهای نظام


قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور نیز در این نشست گفت: دشمنان نظام به دنبال شبهه افکنی با بهره گیری از رسانه ها و فضای مجازی علیه اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی هستند.
"‌نصرت الله لطفی" افزود: مدیران و عوامل فرهنگی و تبلیغی باید به صورت مستدل، منطقی و باور‌پذیر نسبت به ارائه پاسخ های مناسب به سوالات و شبهاتی که دشمنان مطرح می کنند به ویژه به نسل جوان اقدام کنند.
لطفی خاطرنشان کرد: بهره گیری از ابزارهای هنری‌، نگاه مردمی به مراسم های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، توجه به توطئه های دشمنان و تبیین دستاوردهای نظام، وظیفه مهم همه ما در ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا