مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: مهم ترین مسئولیت مجمع مشاورین مدیر کل استان یزد تمرین دموکراسی و جامعه پذیری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، "عباسعلی دانافر" در اولین نشست نمایندگان مجلس دانش آموزی و مجمع مشاورین مدیر کل استان یزد اظهار داشت: مخاطب آموزش و پرورش شما دانش آموزان هستید و این وظیفه شما است که رابط میان دانش آموزان و آموزش و پرورش باشید و این مهم به آموزش و پرورش کمک می کند تا به چالش ها و مسائل دانش آموزان بهتر بپردازد.

وی در ادامه افزود: یکی از دستاورد های نقش شما تمرین دموکراسی و جامعه پذیری می باشد و جامعه به چنین فردی که بتواند به راحتی در میان جمع از مسائل و چالش های موجود در مدرسه به خوبی حرف بزند نیازمند است و این موضوع می تواند یکی از مهم ترین خصوصیات نقش شما باشد.

دانافر در ادامه تاکید کرد: حرف های نمایندگان 230 هزار دانش آموز استان می تواند بسیار تاثیر گزار باشد و مهم ترین مسئولیت شما دانش آموزان این است که با مسئولین دولت در منطقه جلساتی پیاپی را داشته باشید و از چالش های دانش آموزان در مدرسه را مطرح کرده تا بتوانیم بسیاری از مشکلات و مسائل موجود در بین دانش آموزان را برطرف کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در پایان خاطر نشان کرد: ما پذیرای مجلس دانش آموزی استان یزد هستیم و از تشکیل آن به طور جدی حمایت می کنیم.

رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد نیز در ادامه این نشست خطاب به نمایندگان حاضر در این نشست گفت: شما دانش آموزان نماینده 230هزار دانش آموز استان یزد هستید.

"حسین علی ملانوری" ابراز خرسندی کرد که با پیگیری های پی در پی دانش آموزان اولین نشست نمایندگان مجلس دانش آموزی با مدیر کل آموزش و پرورش صورت گرفته است و خواستار حضور مستمر اعضا در این جلسات شد.

رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد در ادامه افزود: شما نمایندگان به عنوان یک حلقه میان اداره کل آموزش پرورش و جامعه 230هزار نفری دانش اموزان استان هستید و باید در این امر تمام تلاش خو را انجام دهید تا این رابطه مستمر و پیاپی باشد.

وی در ادامه افزود: حضور پررنگ و مفید شما نمایندگان مجلس دانش آموزی در سازمان دانش آموزی شهرستان ها و مناطق می تواند اتفاقات مهمی را در استان و یا منطقه خود رقم بزند و این گونه سازمان دانش آموزی می تواند پابرجا بماند و فعالیت کند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد خاطرنشان کرد: مجلس دانش آموزی استان یزد باید تشکیل شود و شما نمایندگان باید پیگیر تشکیل این مجلس باشید و سازمان دانش آموزی و اداره کل آموزش و پرورش حمایت های لازم را برای تشکیل این مجلس انجام می دهند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا