در روز سی و یکم خرداد ماه به منظور قدردانی از زحمات پروفسور سلطان زاده، از وی که جزء مفاخر پزشکی یزد به حساب می آید تجلیل می شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری یزد جشن امضاء کتاب و مراسم تجلیل از پروفسور محمدحسین سلطان زاده با عنوان "مردی برخاسته از کویر" که با بیش از نیم قرن تجربه پزشکی کودکان، از مفاخر دبیرستان ایران شهر یزد به حساب می آید در روز پنجشنبه سی و یکم خرداد ماه سال جاری از ساعت 10 الی 12 صبح در تالار فرهنگیان یزد برگزار می شود.

این مراسم از طرف سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی (ره)، فرهنگسرای ماندگار ایرانشهر و مؤسسه مشاهیر ایساتیس برپا خواهد شد.

مهدی جمالی نژاد شهردار یزد در راستای برگزاری این مراسم و تجلیل از پروفسور محمد حسین سلطان زاده پیامی به شرح ذیل صادر نموده است:

پروردگار عالمیان اولین تحفه ی جهان را اشرف مخلوقات و استاد قرار نهاد، محمد(ص) در وادی تعلیم، چشم جهانیان را به حقایق روشنی بخشید و ارزش والای دانستن و حقیقت جویی بر هیچکس پوشیده نیست.

ارج نهادن به ارزش های فاخر و پیشکسوتان عرصه دانش و معرفت و در خاطر نشاندن ایشان، بر غنای اندیشه نسل های یک مرز و بوم خواهد افزود و ارتقای کیفیت زندگی بر مبنای اندیشه هایی با پشتوانه علم و اثبات را در پی خواهد داشت.

با غروری وصف ناپذیر، مفتخریم که بر پهنه ی آسمان کویر ستارگانی چون پروفسور سلطان زاده ها نورفشانی می کنند و این مهم اهمیت خدمتگزاری در این دیار را دو چندان می کند.

پاینده و برقرار باد یزد جهانی. 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا