مسابقات تکواندو قهرمانی خردسالان کشور با حضور «محمدعلي طالبي» معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار و شركت 600 ورزشكار در ورزشگاه شاهديه يزد آغاز شد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، مسابقات تکواندو قهرمانی خردسالان کشور عصر سه شنبه 29 خردادماه  با حضور «محمدعلي طالبي» معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد، «سيدمحمد پولادگر» رئيس فدراسيون تكواندو، «مسعود شريعتي» مديركل ورزش و جوانان استان و شركت 600 ورزشکار در 2 بخش دختران و پسران در سالن 6 هزار نفری شهر شاهدیه شهرستان یزد آغاز شد.

معاون سیاسیی، ‌امنیتی واجتماعی استاندار در این مراسم ضمن آرزوی موفقیت برای ورزشکاران شرکت کننده در این مسابقات از رییس فدراسیون تکواندو به عنوان مدیر پرتلاش و موفق ورزش کشور یاد کرد و گفت: ‌قطعا رشته تکواندو از افتخارات کشور ماست و به نوعی بخشی از بار آبرو و حیثیت ورزش ایران را در مسابقات ‌جهانی، ‌المپیک و آسیایی به دوش می کشد.
طالبی ادامه داد: ‌امیدواریم نونهالان و خردسالانی که پا در عرصه این ورزش گذاشته اند، بتوانند در آینده سهم بیشتری از موفقیت های ورزش ما را از آن خود کنند که این مهم قطعا با حمایت مدیران ورزشی و به ویژه خانواده های عزیز این ورزشکاران تحقق می یابد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان سخنان خود با ابراز خرسندی از حضور خانواده ها در این دوره از مسابقات و در ورزشگاه شاهدیه یزد در کنار فرزندان ورزشکار خود ا‌ظهار امیدواری کرد: ‌شرایط به گونه ای پیش رود که بیش از این شاهد حضور خانواده ها در صحنه مسابقات ورزشی و میدان تماشای مسابقات ورزشی در سطح کشور باشیم.
اين مسابقات زیرنظر فدراسیون و به میزبانی هیئت تکواندو استان یزد به مدت چهار روز به تفکیک دختران و پسران پیگیری می شود.
گفتني است شناسایی نفرهای برتر، ایجاد رقابت و انگیزه در بین تکواندوکاران خردسال و معرفی هرچه بهتر این رشته ورزشی و فرهنگ سازی آن در بین خانواده ها جزو اهداف رقابت هاست و در پایان نفرهای برتر معرفی و تجليل می شوند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا