صداوسیمای یزد ویژه برنامه‌ های متعددی را به مناسبت عید سعید فطر تدارک دیده و به روی آنتن می فرستد.

به گزارش روابط عمومی صداوسیما ی یزد در شب عیدفطر ویژه برنامه " عیدانه " به مناسبت عید سعید فطر بطور زنده و مستقیم به روی آنتن شبکه تابان می رود. این ویژه برنامه به مناسبت عید سعید فطر با رویکرد شاد و اجتماعی با بخش های متنوع و شاد , عبارتند از نمایش طنز ،گزارش طنز اجرای گروه تواشیح و ترانه های شاد ، مسابقه ، دعوت از خواننده، گزارش مردمی ویژه این روز، شادی مخاطبان را دوبرابر می کند. برنامه "عیدانه "صبح روز جمعه25 خرداد 1397 از ساعت 10 صبح به تهیه کنندگی مجید دهقان نیری , کارگردانی ابوالفضل دهقانی زاده و اجرای مهدی قانع و حسین وکیلی به روی آنتن شبکه تابان می رود.

شبکه تابان در روزعید سعید فطر نمازپرشکوه عیدسعید فطر را به امامت آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد با حضور مردم متدین و دارالعباده یزد به صورت زنده به تهیه کنندگی عبدالنبی تحویل داران به روی آنتن می برد.

همچنین شبکه تابان روز پنجشنبه و جمعه 24 و 25 خرداد ویژه برنامه عید سعید فطر را به تهیه کنندگی و اجراء عباس گلرسان و کارگردانی محسن عباسی از ساعت21:30 از شبکه تابان پخش می کند. این ویژه برنامه پنجشنبه شب به مناسبت گرامیداشت شهدای مدافع حرم و تجلیل ویژه از خانواده شهدای مدافع حرم استان یزد تدارک دیده است از دیگر بخش های این ویژه برنامه حضور بازیگران سریال سردلبران وهنرمندان می باشد.

همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر، عید بزرگ مسلمین جهان، رادیو یزد با تولید و پخش برنامه های شاد و مفرح، این عید بزرگ را جشن می گیرد. رادیو یزد در روز عیدفطر برنامه "عید بندگی" را از ساعت6 الی8 صبح به تهیه کنندگی جلال اقتصادی و گویندگی حسین درستکار و مهدیه شریفی و گزارش محمد حسین آقایی برروی آنتن می برد. گزارش،نمایش طنز، اطلاع رسانی در خصوص پرداخت زکات فطریه، ترانه های شاد و گزارش از محل برگزاری نماز عید فطر بخش های مختلف این برنامه را تشکیل می دهند.

زیر ساباط نیز در روز عید فطر میهمان شنوندگان این رسانه گرم میشود. برنامه زنده شاد و مفرح زیر ساباط از ساعت 9:30 الی 12 روز شنبه با پخش ترانه های شاد و نمایش طنز با اجرای فاطمه زارع و مریم تقی زاده وعلی دهقانپور و تهیه کنندگی حسین شفیع با پرداختن به موضوع " کنترل" به صورت طنز یک صبح شاد را برای شنوندگان رادیو یزد به ارمغان می آورد.

همچنین صبح روز جمعه ، رادیو یزد برنامه لبخند ایرانی را برای پخش در شبکه های رادیویی استانی سراسرکشور بطور زنده پخش می کند. برنامه لبخند ایرانی جمعه 25 خرداد ازساعت 9الی 11صبح بطور زنده از رادیو یزد و شبکه های رادیویی استانی سراسرکشور تقدیم مخاطبان می شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا