رییس اداره ثبت احوال بافق در جلسه شورای هماهنگی ثبت احوال از کاهش حدود 8 درصدی آمار ولادت و کاهش 11 درصدی آمار ازدواج در سال 96 نسبت به مدت مشابه قبل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ اولین جلسه شواری هماهنگی ثبت احوال بافق در سال 97 با حضور معاون فرماندار و دیگر اعضای این شورا در محل فرمانداری برگزار شد.

رییس اداره ثبت احوال بافق در این جلسه به بیان گزارشی از آمار وقایع ازدواج، ولادت و... پرداخت و گفت: در سال 95 تعداد 359 مورد ازدواج ثبت شده است، که این واقعه در سال 96، 318 مورد بوده که در حدود بیش از 11 درصد کاهش داشته است.

محمود کریمیان همچنین از کاهش آمار ولادت در سال 96 نسبت به مدت مشابه قبل خبر داد و عنوان داشت: در سال  96 تعداد 1036 واقعه ولادت در بافق به ثبت رسیده است که نسبت به سال قبل  حدود 8 درصد کاهش داشته است.

وی آمار فوت در بافق را با رشد بیش از 21 درصدی درسال 96 بیان کرد و افزود: در سال 95، 152 مورد و در سال 96، 184 مورد واقعه فوت در بافق ثبت شده است.

کریمیان در پایان پیرامون فراوانی نام های ثبت شده متولدین سال 96 نیز گفت: نام پسرانه "امیرعلی" و نام دخترانه "فاطمه" بیشترین فراوانی در بین 5 نام اول انتخابی متولدین سال 96 را به خود اختصاص داده است.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا