معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار يزد با اشاره به پتانسيل هاي استان در حوزه فنّاوري، اطلاعات و ارتباطات، گفت: منطقه ويژه علم و فنّاوري يزد ظرفيت بسيار بالايي در مسير توسعه استان و بهبود فضاي كسب و كار دارد.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، «علي زيني وند» در جمع مدير و هيئت مديره سازمان عامل منطقه ويژه علم وفناوري يزد بيان كرد: اصل ايده ايجاد منطقه ويژه علم و فناوري در استان ايده خوبي بوده اما لازم است كانون هاي تفكر به مراكز اجرايي وصل باشند و دستگاه هاي اجرايي از ايده ها و انديشه هاي اين كانون ها حمايت كنند.
وي ادامه داد: منطقه ويژه علم و فناوري يزد در كنار چهار استان ديگر به عنوان پايلوت در كشور محسوب مي شود و زيرساخت هاي لازم براي فعاليت هاي اين منطقه ويژه در استان وجود دارد.
زيني وند با اشاره به پتانسيل هاي استان در حوزه فناوري، اطلاعات و ارتباطات، افزود: منطقه ويژه علم و فناوري يزد ظرفيت بسيار بالايي در مسير توسعه استان و بهبود فضاي كسب و كار دارد.
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار در پايان سخنان خود اظهار اميدواري كرد: با اولويت بندي برنامه ها و ايده ها، ديدگاه دانش بنيان و فن‌آور و انجام درست وظايف بتوانيم فعاليت هاي خود را در منطقه ويژه علم وفناوري يزد هدفمند و سيستمي پيش ببريم و از نگاه هاي كلي و بدون چشم‌اندازدر برنامه ريزي ها پرهيز كنيم.
گفتني است در ابتداي اين نشست «مهدي سالاري» مدير سازمان عامل منطقه ويژه علم و فناوري يزد گزارشي از فعاليت هاي اين سازمان تاكنون و مشكلات پروژه هاي پيشران در حوزه علم و فناوري ارائه داد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا