معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد در نشست هیئت اُمنای کانون کارآفرینی استان به ظرفیت بالای یزد برای تولید دانش به منظور کیفی سازی کالاها اشاره کرد و گفت: استان یزد همچنین پتانسیل تشکیل تشکل های بازاریاب حرفه ای را دارد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، نشست هیئت اُمنای کانون کارآفرینی استان با حضور"علی زینی وند" معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، "محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری"،جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی و اعضای کانون های کارآفرینی استان برگزار شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در این نشست ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، بیان کرد: ایده و فهم دقیق از کارها و فعالیتهاست که می تواند ما را در مسیر موفقیت، پیشرفت و توسعه قرار دهد.
زینی وند ادامه داد: کانون کارآفرینی استان به ویژه در شرایط امروز جامعه می توانند به مسئولان به عنوان دولت و بخش دولتی مشاوره دهند و در حوزه تعامل با مسائل بین المللی و هم مباحث ارز بازوی توانمندی برای دولت باشند.
وی افزود: بخش خصوصی باید پرچم دار و میدان دار در همه حوزه ها و به ویژه حوزه اقتصادی باشد و جمهوری اسلامی ایران با این سابقه تاریخی و فرهنگی غنی، بُنیه امنیتی قوی، ساختار حکومتی مستحکم ۴۰ ساله و بخش خصوصی توانمند و قدرتمند شرایط و تحریم های جدید را نیز مدیریت خواهد نمود و از این شرایط سخت عبور خواهد کرد.
نائب رئیس هیئت اُمنای کانون های کارآفرینی استان با اشاره به نقاط آسیبی که در استان در حوزه اقتصاد قرار دارد، خاطرنشان کرد: ضعف عمده ما در بازاریابی و بازار فروش و رقابت در این حوزه است و اصلا مشکل تولید نداریم.
زینی وند به ظرفیت بالای یزد برای تولید دانش به منظور کیفی سازی کالاها اشاره کرد و گفت: استان یزد همچنین پتانسیل تشکیل تشکل های بازاریاب حرفه ای را دارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار با تاکید بر توسعه فن بازارها در استان، بیان کرد: زمانیکه سرمایه و دانش در فن بازارها به هم پیوند می خورند، شاهد آن تولید و کار حرفه ای و آینده دار هستیم که نمونه آن را می توانیم در کشورهای شرق آسیا مشاهده کنیم.
زینی وند در پایان سخنان خود با بیان اینکه با کمک بخش خصوصی قوی می توانیم مشکلات استان را مدیریت کنیم و برخی التهابات را کاهش دهیم، خاطرنشان کرد: البته بسیاری از این التهابات کاذب و بعضا القاکننده است به عنوان مثال درحالیکه استان یزد هیچگونه کمبودی در حوزه تامین سوخت ندارد کانالی در فضای مجازی می آید و التهابی به جامعه وارد می کند که باید بخش خصوصی، افراد مورد اعتماد مردم و مسئولان با جامعه صحبت و نگرانی آنها را رفع کنند.
گفتنی است در این نشست با رای اعضا رئیس، نایب رئیس و دبیر کانون کارآفرین استان انتخاب شدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا