همکاری پرسنل و اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر جهت اهدا ی خون، پیش بینی و برنامه ریزی برای تهیه 2000 لیتر پلاسمای خون در سال 97، برگزاری دوره های آموزشی مشترک.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با حضور در دفتر مدیر کل اداره انتقال خون استان از آمادگی همه جانبه جمعیت هلال احمر جهت همکاری و ارائه خدمات بشر دوستانه به انتقال خون خبر داد.

در این دیدار دکتر محسن حرازی زاده مدیر عامل جمعیت هلال احمر و دکتر تقوایی مدیر کل انتقال خون استان تفاهم نامه همکاری مشترک امضاء نمودند..

دکتر تقوایی هدف از امضای این تفاهم نامه را  تحکیم روابط طرفین برشمرد و از همکاری جمعیت هلال احمر  بخصوص در برخی از شهرستانها تقدیر و تشکر نمود.

وی مهمترین هدف انتقال خون استان در سال 97 را پیش بینی و برنامه ریزی برای تهیه پلاسمای خون بیان داشت و ابراز امیدواری کرد بتوانیم در سالجاری تا 2000 لیتر پلاسمای خون بدست بیاوریم.

در ادامه این دیدار دکتر حرازی زاده ضمن اعلام آمادگی همه جانبه پرسنل و اعضای جمعیت هلال احمر جهت اهدای خون و فرآورده های خونی اظهار داشت : از خصوصیات بارز اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر حس بشر دوستانه و کمک به هم نوع می باشد که خوشبختانه هلال احمر نیز همیشه در این مسیر پیش قدم بوده است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا