معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استاندار يزد در شوراي اداري شهرستان ميبد توجه به نشاط و اميد آفريني در جامعه را ضروري دانست و مطرح كرد: ارتقاي اعتماد عمومي و مشاركت مردمي با تكيه بر تقويت سرمايه هاي اجتماعي محقق مي شود.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در جلسه شورای اداری شهرستان میبد که با مراسم تکریم و معارفه معاونان فرماندار و بخشدار مرکزی اين شهرستان همراه بود، اظهار داشت: طی اصلاحاتی که در ساختار استانداری و فرمانداری شهرستان‌ها اتفاق افتاده است، همه فرمانداري ها  با دو معاونت جدید در حوزه‌های سیاسی، امنیتی و اجتماعی و برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی ارائه خدمت به مردم و جامعه را سرعت مي بخشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بيان كرد: اميد است با بهبود روند امور اداری در ساختار جدید فرمانداری‌ها شاهد تحرک، رونق و پویایی بیشتر و مدیریت موثرتر در اين  زمينه باشيم.
«محمدعلي طالبی» خاطرنشان کرد: بحث ارتقای عمومی جامعه ذیل مفهوم سرمایه اجتماعی تعریف می‌شود و این امر باید به‌عنوان یکی از اولویت‌های مهم موردتوجه قرار بگیرد و متاسفانه بخش‌هایی از سرمایه اجتماعی کشور دچار آسیب شده و شرایط امروز به‌گونه‌ای است که باید بحث ارتقای اعتماد عمومی جامعه ذیل مفهوم سرمایه‌های اجتماعی به عنوان ضرورتي مهم معنا يابد.
معاون استاندار یزد انسجام عمومی را از دیگر موضوعات مهم برشمرد و اظهار داشت: دیگر دوره اختلافات یا دامن زدن به موضوعات پيش پا افتاده و سطحي گذشته است و امروز باید انسجام مسائل کلان اجتماعي و مشکلات اقتصادی مردم  و تبلور شعار سال موردتوجه قرار گیرد.
طالبي به مهم‌ترین وظایف و انتظارات از معاونان فرماندار اشاره و اظهار داشت: انتظاراتی که از معاونان در دو بعد داخلی و بیرونی می‌رود این است که ارتباط بین همکاران در فرمانداری، انسجام‌بخشی به فعالیت‌ها و تدوین برنامه‌ها، سازوکارها و پیگیری و تشکیل جلسات، پیگیری مصوبات و همکاری و تعامل با دستگاه‌های مختلف به‌عنوان اولویت‌های شهرستان مورد توجه قرار گيرد.
معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استاندار یزد در پایان با تاكيد بر فراهم ساختن اعتماد مردم براي مشاركت در مسائل مختلف جامعه به ويژه عرصه هاي سياسي و اجتماعي، همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم با نگاه ويژه به موضوع نشاط اجتماعی و امیدآفرینی در بین افراد جامعه را خواستار شد.
گفتني است در اين مراسم با حكم استاندار يزد «عليرضا ابوالحسني» در سمت معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي و « فرزين خادمي » در سمت معاون برنامه ريزي و هماهنگي امور عمراني فرمانداري شهرستان ميبد فعاليت خود را آغاز و « محمد جواد احمدي » نيز با سمت بخشدار مركزي ميبد آغاز به كار كرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا