کلنگ‎‎زنی مجهزترین مجتمع فرهنگی، ورزشی و تفریحی استان یزد در اردکان

.

یزد(پانا)- کلنگ مجهزترین مجتمع فرهنگی، ورزشی و تفریحی استان یزد که قرار است به همت مجتمع صنعتی و معدنی چادرملو ساخته شود، با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در اردکان به زمین زده شد.

 

«هادی مقیمی» فرماندار اردکان در این مراسم راجع به این طرح گفت: تصمیم برای ساخت این مجتمع از یک دهه پیش تاکنون پیگیری شده بود ولی به دلایلی اجرایی نمی‌‌شد، اما در ماه‌های اخیر با پیگیری‌های نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی و فرمانداری این شهرستان، این پیگیری‌ها به نتیجه رسید.

وی با بیان این که برای ساخت مجتمع یاد شده، سالن‌های مختلف ورزشی، تفریحی و فرهنگی پیش‌بینی شده است، از سرمایه‌گذاران این طرح و مدیران صنایع به ویژه شرکت صنعت و معدنی چادرملو در این رابطه تقدیر کرد.

مقیمی با بیان این که این مجتمع در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار و با پیش‌بینی ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه ساخته می‌شود، تصریح کرد: این مجموعه به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند به کل جمعیت شهرستان خدمت‌رسانی کند.

وی ابراز امیدواری کرد که این مکان رفاهی در کوتاه‌ترین زمان با همت سرمایه‌گذاران به بهره‌برداری برسد و مورد استفاده مردم قرار بگیرد.

فرماندار اردکان از شهرداری، شورای شهر و دیگر ادارات خواست تا مجوزهای لازم را صادر و تغییرات کاربری را هرچه سریع‌تر انجام و زمینه را برای افتتاح این مجتمع مهیا کنند.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از جمله شرکت‌های پیشرو در تکمیل زنجیره تولید از معدن تا تولید محصولات نهایی فولاد در کشور اس

با حضور معاون رئیس جمهور؛

کلنگ بزرگترین مجتمع فرهنگی تفریحی استان یزد به زمین خورد

 

یزد ـ کلنگ بزرگترین مجتمع فرهنگی، ورزشی، تفریحی استان یزد با سرمایه گذاری شرکت صنعتی ـ معدنی چادرملو با حضور نوبخت، معاون رئیس جمهور به زمین خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر نوبخت که شب گذشته به استان یزد سفر کرده است، امروز با حضور در شهرستان اردکان، کلنگ ساخت بزرگترین مجتمع فرهنگی، ورزشی، تفریحی استان یزد را در شهرستان اردکان به زمین زد.

این مجتمع در زمینی به مساحت ۴۳ هکتار احداث شده و برای احداث آن به بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

این مجتمع که با سرمایه گذاری شرکت صنعتی ـ معدنی چادرملو احداث می شود، شامل سالن‌های ورزشی چند منظوره، استخر سرپوشیده، سالن آمفی تئاتر، سالن‌های برگزاری جشن و مراسم، فضای سبز و ... است.

این مجتمع فرهنگی، ورزشی، تفریحی به منظور استفاده کارکنان مجموعه صنعتی چادرملو احداث شده اما گنجایش آن به نحوی که امکان خدمت رسانی به همه شهروندان شهرستان اردکان را دارد.

در مراسم کلنگ زنی این پروژه عظیم، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، استاندار یزد، مدیرعامل شرکت صنعتی معدنی چادرملو، امام جمعه اردکان، نماینده مردم اردکان در مجلس و جمعی از مسئولان استانی و اردکان حضور داشتند.

کلنگ‎‎زنی مجهزترین مجتمع فرهنگی، ورزشی و تفریحی استان یزد در اردکان

 

کلنگ مجهزترین مجتمع فرهنگی، ورزشی و تفریحی استان یزد که قرار است به همت مجتمع صنعتی و معدنی چادرملو ساخته شود، با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در اردکان به زمین زده شد.

به گزارش یزدی نیوز«هادی مقیمی» فرماندار اردکان در این مراسم راجع به این طرح گفت: تصمیم برای ساخت این مجتمع از یک دهه پیش تاکنون پیگیری شده بود ولی به دلایلی اجرایی نمی‌‌شد، اما در ماه‌های اخیر با پیگیری‌های نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی و فرمانداری این شهرستان، این پیگیری‌ها به نتیجه رسید.

وی با بیان این که برای ساخت مجتمع یاد شده، سالن‌های مختلف ورزشی، تفریحی و فرهنگی پیش‌بینی شده است، از سرمایه‌گذاران این طرح و مدیران صنایع به ویژه شرکت صنعت و معدنی چادرملو در این رابطه تقدیر کرد.

مقیمی با بیان این که این مجتمع در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار و با پیش‌بینی ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه ساخته می‌شود، تصریح کرد: این مجموعه به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند به کل جمعیت شهرستان خدمت‌رسانی کند.

وی ابراز امیدواری کرد که این مکان رفاهی در کوتاه‌ترین زمان با همت سرمایه‌گذاران به بهره‌برداری برسد و مورد استفاده مردم قرار بگیرد.

فرماندار اردکان از شهرداری، شورای شهر و دیگر ادارات خواست تا مجوزهای لازم را صادر و تغییرات کاربری را هرچه سریع‌تر انجام و زمینه را برای افتتاح این مجتمع مهیا کنند.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از جمله شرکت‌های پیشرو در تکمیل زنجیره تولید از معدن تا تولید محصولات نهایی فولاد در کشور است.

آغاز عملیات ساخت مجتمع تفریحی ورزشی چادرملو با حضور نوبخت

عملیات ساخت مجتمع تفریحی ورزشی چادرملو صنایع فولاد اردکان صبح امروز در مراسمی با حضور محمدباقر نوبخت  معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ عملیات ساخت مجتمع تفریحی ورزشی چادرملو صنایع فولاد اردکان صبح امروز در مراسمی با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه با اعتباری بالغ بر یکصد میلیارد تومان آغاز شد.

مدیر عامل صنعتی معدنی چادر ملو در این مراسم گفت: شرکت صنعتی معدنی چادرملو با تولید بیش از ۱۰ میلیون کنستانتره سنگ آهن و ۳/۶ میلیون تن گندله، سهم بسزایی در توسعه فولاد کشور داشته است.

نوریان افزود: از اواخر دهه ۸۰ این شرکت با ایجاد صنایع فولاد در شهرستان‌های اردکان و ابرکوه، به صورت مستقل موفق به تولید بیش از ۲ میلیون تن فولاد و ۳/۲ میلیون تن آهن اسفنجی و ۵۰۰ هزار تن میلگرد و و نیروگاه ترکیبی ۵۰۰ مگا واتی شده است.

وی ادامه داد: مجموعه چادرملو اولین شرکتی است که محصولات را از معدن تا محصول نهایی تولید می‌کند.

مدیر عامل صنعتی معدنی چاد ملو افزود: این فعالیت‌ها باعث تولید پایدار منطقه گردیده و رونق اقتصادی خاصی را حاصل نموده است.

شایان بذکر است که مجموعه چادرملو درسایت معدنی واقع در کیلومتر ۴۰ جاده ساغند قرار دارد.

 

 

به بهانه دهم تیر روز صنعت و معدن:

چادرملو، مولود معدنی 74 ساله 10 سال دیگر عمر دارد

تهران - ایرنا - کانسار سنگ آهن چادرملو یزد که در سال 1319 کشف شد، از بزرگترین معادن سنگ آهن کشور محسوب می شود و اکنون با گذشت 74 سال از عمر آن، با روند فعلی بهره برداری از این ذخیره ظرف 10 سال آینده به اتمام می رسد.

کد خبر: 81221968 | تاریخ خبر: 10/04/1393 - 12:42
 

 

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، معدن سنگ آهن چادرملو در 180 کیلومتری شمال شرقی یزد و 300 کیلومتری جنوب طبس (استان خراسان جنوبی ) واقع است.

همانگونه که نقل شد، اکتشاف کانسار سنگ آهن چادرملو در سال 1319 صورت گرفت، اما عملیات زمین شناسی تا مرحله اکتشاف تکمیلی در دوره 1342 تا 1357 انجام و سرانجام پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مطالعات تکمیلی و امکان سنجی این معدن از سال 1362 آغاز شد و تا 1369به طول انجامید.

سال 1369 طراحی مهندسی، عقد قرارداد و خرید تجهیزات خارجی این مجتمع شروع شد و تا 1371 تداوم یافت، سالهای 76- 1373 عملیات اجرایی و نصب تجهیزات و راه اندازی این مجتمع صورت گرفت و سرانجام در سال 1377 اجرا و تکمیل پروژه برق رسانی و احداث راه آهن چادرملو - اردکان مورد بهره برداری آزمایشی قرار گرفت.

سرانجام در سال 1378 تولید تجاری کنسانتره سنگ آهن با سه خط در مجتمع به بهره برداری رسید و سال 1386 بهره برداری از خط چهارم تولید کنسانتره آغاز و سال 1391 نیز خط پنج این مجتمع افتتاح شد.

مطالعات انجام شده نشان می دهد، ذخیره سنگ آهن چادرملو یزد 400 میلیون تن است که 320 میلیون تن آن قابل استخراج و عیار متوسط آهن 55.2 درصد به همراه 94 دهم درصد فسفر است.

ظرفیت استخراج مجتمع یادشده سالیانه 16 میلیون تن سنگ آهن است که پنج خط تولید کارخانه فرآوری دارای ظرفیت اسمی 8.5 میلیون تن کنسانتره سنگ آهن به عنوان محصول اصلی و تولید عملی به میزان 10.5 میلیون تن است.

سیدمحمد ابریشمی مدیر مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو پیش از این به خبرنگار ایرنا گفت: تولید محصولات سنگ آهن در سال 1392 در مجموع به رقم 12 میلیون و 130 هزار تن رسید که از این رقم بیش از 87 درصد مربوط به کنسانتره سنگ آهن بود.

وی افزود: مجموع تولید کنسانتره سنگ آهن در سال 92 بالغ بر 10 میلیون و 569 هزار تن و میزان تولید سنگ آهن دانه بندی نیز به رقم یک میلیون و 561 هزار تن رسید.

به گفته ابریشمی، سال گذشته میزان تولید گندله سنگ آهن (تبدیل کنسانتره به گندله)به رقم سه میلیون و 584 هزار تن رسید.

وی تصریح کرد: انجام فعالیت اکتشافی به منظور بهره گیری از ذخیره جدید در دستور کار قرار دارد، انتظار می رود با همکاری دستگاه های ذیربط محلی و پشتیبانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در این خصوص به نتایج لازم دست یابیم.

ابریشمی در رابطه با طرح احداث کارخانه احیاء مستقیم و فولاد چادرملو، گفت: ظرفیت اسمی این واحد تولیدی 1.6 میلیون تن آهن اسفنجی و یک میلیون تن فولاد خام و کل سرمایه گذاری آن بیش از 12.9 میلیارد ریال است.

برنامه زمانی برای راه اندازی این کارخانه در بخش فولادسازی تا پایان سال جاری پیش بینی شده و سه ماهه نخست 1395 نیز بخش احیاء مستقیم راه اندازی خواهد شد.

ابریشمی، از برنامه این مجتمع برای ایجاد کارخانه جدید گندله سازی با ظرفیت 2.5 میلیون تن خبر داد و گفت: اکنون در مرحله طراحی است و به 6 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری نیاز دارد.

وی، احداث دو واحد نورد به ظرفیت 1.1 میلیون تن با سرمایه گذاری دو میلیارد و 390 میلیون ریال را از دیگر برنامه های در دست طراحی ذکر کرد.

ابریشمی با تاکید بر لزوم بهره گیری از توانمندی داخلی براساس سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، گفت: امروز شرایط تحریم زمینه ای را پیش روی بخش صنعت و معدن کشور قرار داده که باید تهدید را به فرصت تبدیل ساخت و به جای واردات، حمایت از تولید را در دستور کار قرار داد.

وی اضافه کرد: مهندسان این مجتمع و تولیدکنندگان داخلی تاکنون موفق شده اند بیش از پنج هزار و 800 قطعه مورد نیاز را در داخل کشور تولید نمایند.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در 12 مهرماه 1382 به عنوان سهامی عام در سازمان بورس اوراق بهادار پذیرفته شد و سرمایه 12 هزار میلیارد ریالی آن دارای ترکیب 37.6 درصد شرکت مدیریت سرمایه گذاری امید، 16.4 درصد شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن وفلزات ، 10.4درصد شرکت فولاد مبارکه، 20.7 درصد شرکت سرمایه گذاری استانی (سهام عدالت)و سایر سهامداران حقیقی و حقوقی 14.9 درصد است.

عباس بیک جانشین مدیر مجتمع نیز درخصوص برنامه بومی سازی قطعات و تجهیزات مورد نیاز مجتمع معدنی -صنعتی چادرملو به خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: تاکنون بیش از 60 درصد تجهیزات، قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز این مجتمع از منابع و ساخت داخل صورت گرفته است.

برخی از بررسی ها حاکی است، صرفه جویی ارزی بابت ساخت تجهیزات و قطعات داخلی از ابتدای بهره برداری تا پایان سال 1391 در مجتمع چادرملو و گندله سازی اردکان بالغ بر 200 میلیون یورو پیش بینی شده است.

درعین حال برخی از دستگاه های الکترونیکی که در ایران تولید نمی شود و مورد نیاز مجتمع است، تامین آن از کشورهای صنعتی صورت می گیرد.

آمارها نشان داد که در سال 1392 مجموع تولید سنگ آهن کشور به رقم 35 میلیون و 544 هزار تن رسید که از این رقم سهم کنسانتره 24 میلیون و 50 هزار تن و سنگ آهن دانه بندی نیز به رقم 11 میلیون و 494 هزار تن رسید.

سال گذشته معادن چادرملو (یزد)، گل گهر (کرمان) و بافق (یزد) به ترتیب 44 ، 32.7 و 13.3 درصد از کنسانتره سنگ آهن کشور را تولید کردند.

بیک، درخصوص آمار عملکرد سه ماهه امسال توضیح داد: میزان کنسانتره تولیدی چادرملو به دو میلیون و 750 هزار تن رسید که 3.4 درصد جلوتر از برنامه پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه تولید سنگ آهن دانه بندی در نخستین فصل سال جاری به 385 هزار تن رسیده، گفت: برنامه پیش بینی شده برای سال جاری تولید 10.5 میلیون تن کنسانتره است.

شمار کارکنان دائم مجتمع در سال 90 بالغ بر 274 نفر که سال 91 به رقم 195 نفر رسید و پارسال 182 نفر بودند، علاوه براین تعداد کارکنان موقت (پیمانکاران) در پایان 1392 بالغ بر سه هزار و 445 نفر بود، درحالی که سال 90 تعداد آنها سه هزار و 180 نفر بود.

جانشین مدیر مجتمع صنعتی و معدنی چادرملو در ارتباط با تدابیر اتخاذ شده برای جایگزینی معدن فعلی گفت: برای واگذاری یک محدوده جدید معدنی به شرکت چادرملو با سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران (ایمیدرو) مکاتباتی صورت گرفته، اما هنوز واگذاری این محدوده جدید قطعی نشده است.

میزان ذخایر سنگ آهن ایران 5.1 میلیارد تن برآورد شده که از این رقم 2.8 میلیارد تن ذخیره قطعی و بقیه احتمالی است.

امروز که ایران یکی از 15 کشور جهان در عرصه تولید فولاد محسوب می شود، بهره گیری از ذخایر سنگ آهن کشور اهمیت بسزایی دارد و انتظار می رود اکنون که برای ششمین برنامه پنج ساله توسعه کشور برنامه ریزی می شود، موضوع تامین خوراک اصلی واحدهای فولادسازی (سنگ آهن) تدابیر لازم اتخاذ شود.

هرچند که کانسار سنگ آهن چادرملو براساس پیش بینی ظرف 10 تا 11 سال آینده به اتمام خواهد رسید، اما ضرورت دارد تا نسبت به اکتشاف و شناسایی ذخایر جایگزین از هم اکنون اقدام شود.

سهامداران عمده چادرملو

 تعداد سهام (ارزش سهام)ارزش اسمی (ریال)درصد سهام (%)مبلغ (ریال)
شرکت سرمایه گذاری امید 11,042,187,180 1,000 39.1 11,042,187,180,000
شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات 4,696,553,412 1,000 16.7 4,696,553,412,000
فولاد مباركه 2,933,356,301 1,000 10.4 2,933,356,301,000
كل سهامداران حقيقي و ساير سهامداران حقوقي 3,700,987,475 1,000 13.1 3,700,987,475,000
30 شركت سرمايه گذاري استاني (كانون سهامدار عدالت )

شرکت هایی که در پرداخت سود سهام عدالت بدقولی کردند

تهران- ایرنا- رییس کل سازمان خصوصی سازی یکی از دلایل اصلی واریز دیرهنگام سود سهام عدالت به حساب مشمولان بویژه گروه بیستم را تاخیر برخی شرکت های سرمایه پذیر در پرداخت کامل سود تقسیمی اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، گروه بیستم مشمولان دریافت سود سهام عدالت، کارکنان شاغل در دستگاه های اجرایی، بازنشستگان کشوری و لشکری و تامین اجتماعی تعریف شده است.
«عبدالله پوری حسینی» گفت: در صورت همراهی شرکت ها بقیه سود سهام عدالت در اولین فرصت پرداخت می شود.
به گزارش یکشنبه سازمان خصوصی سازی، پوری حسینی یادآوری کرد شرکت مخابرات یکی از شرکت هایی است که بخشی از سود تقسیمی خود را پرداخت و بخشی دیگر را تاکنون تسویه نکرده است.
به گفته وی، شرکت مخابرات با گذشت بیش از سه ماه از مهلت قانونی پرداخت سود مجمع، بابت سود تقسیمی سهام عدالت خود حدود 670 میلیارد ریال به سازمان خصوصی سازی بدهکار است.
وی یادآوری کرد: شرکت فولاد مبارکه با 455 میلیارد، گروه مپنا با 410 میلیارد و پتروشیمی جم و پتروشیمی بندرعباس هر یک با 400 میلیارد ریال از شرکت هایی به شمار می روند که فقط بخشی از سود تقسیمی مجامع خود را بابت تقسیم میان مشمولان سهام عدالت پرداخت کرده اند.
فولاد خوزستان با 225 میلیارد، پارس سوییچ با 155 میلیارد و چادرملو با 75 میلیارد ریال نیز در این فهرست قرار دارند.
رییس کل سازمان خصوصی سازی گفت: از دی ماه گذشته تاکنون 30هزار میلیارد ریال سود سهام عدالت مربوط به 49 شرکت سرمایه پذیر دریافت و بین مشمولان پرداخت شده است.
بر اساس قانون تجارت، شرکت ها موظفند حداکثر هشت ماه پس از برگزاری مجمع عمومی سود تقسیمی و مصوب خود را میان سهامداران توزیع کنند.
از سوی دیگر طبق قانون سازمان خصوصی سازی در سال 1396 موظف شد سود سال مالی 1395 شرکت های سرمایه پذیر را میان مشمولان توزیع کند.

مجهزترین مجتمع فرهنگی، ورزشی استان یزد در اردکان ساخته می شود

یزد- ایرنا- فرماندار اردکان گفت: ساخت بزرگترین مجتمع فرهنگی، ورزشی و تفریحی استان یزد، روز جمعه آینده طی مراسمی به همت مجتمع معدنی چادرملو آغاز می شود.

هادی مقیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تصمیم برای ساخت این مجتمع از یک دهه پیش تاکنون پیگیری شده بود ولی به دلایلی اجرایی نشد اما در ماه های اخیر با پیگیری های نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی و فرمانداری این شهرستان، این پیگیری ها به نتیجه رسید.
وی با بیان اینکه برای ساخت مجتمع یاد شده، سالن‌های مختلف ورزشی، تفریحی و فرهنگی پیش بینی شده است از سرمایه داران این طرح و مدیران صنایع و بخصوص شرکت صنعت و معدنی چادرملو تقدیر کرد .
مقیمی، اظهار امیدواری نمود این مکان رفاهی در کوتاه ترین زمان با همت سرمایه داران به بهره برداری برسد و مورد استفاده مردم قرار بگیرد.
فرماندار اردکان از شهرداری، شورای شهر و دیگر ادارات درخواست نمود که مجوزهای لازم را صادر و تغییرات کاربردی را هر چه سریع تر انجام و زمینه را برای افتتاح این مجتمع مهیا نمایند .
مقیمی گفت: این مجتمع در زمینی به مساحت 50 هکتار و با پیش بینی 200 میلیارد تومان هزینه ساخته می شود و به گونه ای طراحی شده که می تواند به کل جمعیت شهرستان خدمت رسانی کند .
شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از جمله شرکت های پیشرو در تکمیل زنجیره تولید از معدن تا تولید محصولات نهایی فولاد در کشور است.
مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

 

کلنگ‎‎زنی مجهزترین مجتمع فرهنگی، ورزشی و تفریحی استان یزد در اردکان سياسي

کلنگ‎‎زنی مجهزترین مجتمع فرهنگی، ورزشی و تفریحی استان یزد در اردکان

  بزرگنمايي:

یزد آنلاین - کلنگ مجهزترین مجتمع فرهنگی، ورزشی و تفریحی استان یزد که قرار است به همت مجتمع صنعتی و معدنی چادرملو ساخته شود، با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در اردکان به زمین زده شد. به گزارش ایسنا - منطقه یزد، «هادی مقیمی» فرماندار اردکان در این مراسم راجع به این طرح گفت: تصمیم برای ساخت این مجتمع از یک دهه پیش تاکنون پیگیری شده بود ولی به دلایلی اجرایی نمی‌‌شد، اما در ماه‌های اخیر با پیگیری‌های نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی و فرمانداری این شهرستان، این پیگیری‌ها به نتیجه رسید.
وی با بیان این که برای ساخت مجتمع یاد شده، سالن‌های مختلف ورزشی، تفریحی و فرهنگی پیش‌بینی شده است، از سرمایه‌گذاران این طرح و مدیران صنایع به ویژه شرکت صنعت و معدنی چادرملو در این رابطه تقدیر کرد.
مقیمی با بیان این که این مجتمع در زمینی به مساحت 50 هکتار و با پیش‌بینی 200 میلیارد تومان هزینه ساخته می‌شود، تصریح کرد: این مجموعه به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند به کل جمعیت شهرستان خدمت‌رسانی کند.
وی ابراز امیدواری کرد که این مکان رفاهی در کوتاه‌ترین زمان با همت سرمایه‌گذاران به بهره‌برداری برسد و مورد استفاده مردم قرار بگیرد.
فرماندار اردکان از شهرداری، شورای شهر و دیگر ادارات خواست تا مجوزهای لازم را صادر و تغییرات کاربری را هرچه سریع‌تر انجام و زمینه را برای افتتاح این مجتمع مهیا کنند.
شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از جمله شرکت‌های پیشرو در تکمیل زنجیره تولید از معدن تا تولید محصولات نهایی فولاد در کشور است.

- See more at: http://yazd-online.ir/Fa/News/23715/%DA%A9%D9%84%D9%86%DA%AF%E2%80%8E%E2%80%8E%D8%B2%D9%86%DB%8C-%D9%85%D8%AC%D9%87%D8%B2%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%B9-%D9%81%D8%B1%D9%87%D9%86%DA%AF%DB%8C%D8%8C-%D9%88%D8%B1%D8%B2%D8%B4%DB%8C-%D9%88-%D8%AA%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%AD%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%DB%8C%D8%B2%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B1%D8%AF%DA%A9%D8%A7%D9%86#sthash.EdVpCI6W.dpuf

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا