یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :ماموران پليس فتا فارس فردي که با استفاده از سايت هاي تبليغاتي ، براي شهروندي در شيراز مزاحمت ايجاد کرده بود را شناسايي و دستگير شد .

به گزارش یزدفردا به نقل از پلیس"رئيس پليس فتا استان فارس در تشريح جزئيات اين خبر گفت: پسر جوانی با ارائه مرجوعه قضائي به پليس فتا مدعي شد مدتي است مزاحمت هاي تلفي موجب سلب آرامش وي شده و متوجه مي شود فرد ناشناسي با ساخت صفحه هاي مختلف در شبکه هاي اجتماعي ، اقدام به انتشار شماره تلفن همراه وي به همراه متن هاي مختلف در سايت هاي تبليغاتي با موضوع " فروش فوري خودرو با قيمتي استثنايي و ...  " كرده که در اين راستا خواستار رسيدگي به پرونده خود شد.

سرهنگ "سيد موسي حسيني" تصريح كرد: با تشکيل پرونده ماموران اقدامات خود را جهت شناسايي متهم يا متهمان آغاز و با اقدامات فني و تخصصي موفق به شناسايي متهم شدند.

وي گفت: متهم که هيچ گاه فکر نمي کرد روزي توسط پليس شناسايي شود، همکلاسي شاکي بوده که با توجه به حسادتي که به وي داشته اقدام به اين عمل مجرمانه كرده بود.

سرهنگ حسيني افزود: برخي افراد بدون اطلاع از قوانين و مقررات حاکم بر فضاي مجازي وارد اين فضا شده و محيط ناامن و آلوده براي ساير کاربران فراهم مي نمايند كه پليس فتا با اينگونه موارد به شدت برخورد خواهد كرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا