یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :رئيس پليس فتا سيستان و بلوچستان از دستگيري فردي که با سوء استفاده از کارت بانکي صاحب کار خود اقدام به خريد چندين فقره شارژ در طي مدت يکسال کرده بود خبر داد.



به گزارش یزدفردا به نقل از پلیس"سرهنگ دوم کارآگاه "سيد محمد حسيني پور" با اعلام اين خبر گفت: فردي به اين پليس مراجعه و اظهار داشت اخيرا جهت انجام امور بانکي تراکنش حسابم را گرفتم که متوجه شدم از يکسال پيش تا کنون مبالغي پي در پي از آن صرف خريد شارژ شده و درخواست رسيدگي نمود،لذا پرونده سريعا تشکيل و در دستور کار تيم اقتصادي اين پليس قرار گرفت.

رييس پليس فتا استان سيستان و بلوچستان در ادامه افزود : با توجه به اظهارات شاکي و بررسي هاي تخصصي انجام گرفته مشخص شد مبالغ کسر شده تماما صرف خريد شارژ از طريق دستگاه کارتخوان شده که با استفاده از سرنخ هاي به دست آمده مشخصات فرد استفاده کننده از اين شارژها شناسايي و به اين پليس احضار شد.

سرهنگ حسيني پور تصريح کرد: متهم که شاگرد مغازه شاکي و سالها مورد اعتماد او بود در اعترافات خود گفت: سالهاست در فروشگاه مواد غذايي شاکي کار مي کنم و وي اعتماد زيادي به من داشت به طوريکه اغلب اوقات کارت بانکي خود را جهت انجام برخي از امورات بانکي خود به من مي سپرد که متاسفانه من وسوسه شدم و از يکسال پيش تاکنون اقدام به خريد چندين فقره شارژ از آن کردم.

رئيس پليس فتا سيستان و بلوچستان در پايان از شهروندان خواست حتي المقدور کارت بانکي و اطلاعات آن را در اختيار سايرين قرار ندهند و به منظور جلوگيري از بروز چنين اتفاقاتي گزارش خريد پيامکي خود را فعال نمايند تا در جريان تمامي تراکنش هاي مالي خود قرار بگيرند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا