یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: رئیس كانون بازنشستگان فرماندهی انتظامی استان یزد در دیدار با بازنشستگان انتظامی استان گفت: بازنشستگان نماد تجربه و افتخار ناجا هستند.

به گزارش یزدفردا: سرهنگ بازنشسته "غلامرضا نوری"، در دیدار با سه تن از بازنشستگان انتظامی استان یزد و شهرستان ابرکوه با اشاره به اینکه بازنشستگان نماد تجربه و افتخار ناجا هستند، گفت: بازنشستگان نیروی انتظامی بهترین دوران زندگی خود یعنی جوانی را در راه برقراری امنیت این مرز و بوم سپری کردند و اکنون سرشار از تجربه، به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند.

وی با اشاره به دانش و تجربه پربار بازنشستگان، ادامه داد: بازنشستگان به عنوان مظهر تجربه، صبر و استقامت و گنجینه پر بار تجربه و دانش بوده و تجربیات با ارزش آنها چراغ راه جوانان امروز است و باید با تبیین جایگاه ویژه بازنشستگان در جامعه از این ثروت با ارزش‏ کمال استفاده را برد.

سرهنگ نوری، بازنشسته را آیینه شاغل دانست و افزود: بازنشستگان نقش مهمی در تقویت و بالا بردن اهداف و برنامه های ناجا دارند.

در ادامه سرهنگ "احمد غلامزاده" فرمانده انتظامی شهرستان ابركوه جایگاه بازنشستگان را در نیروی انتظامی، جایگاهی با ارزش و مقدس دانست و افزود : شما مظهر روحیه، زندگی، صبر و شکیبایی هستید و این خود یک نوع رحمت و عظمت است که خداوند برای شما قائل شده است.

سرهنگ "احمد غلامزاده"در پایان با تصریح بر این که بازنشستگان این نیرو سلامتی خود را برای خدمت به کشور و امنیت مردم از دست داده اند، از درگاه خداوند متعال شفای عاجل و برای خانواده شان که صبورانه به آن ها خدمت می کنند اجر و پاداش اخروی مسئلت کرد.

در این دیدار سرهنگ بازنشسته "محمدرضا طالب پور"، استوار بازنشسته "رضا نجاتی" و  استوار بازنشسته "رضا حاجی زاده" و خانواده آنها مورد تفقد قرار گرفتند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا