در سالروز تولد دانشمند عالیقدر شیخ بهایی از همکاران مهندس معمار اداره کل نوسازی مدارس استان یزد تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان یزد، به مناسبت روز معمار مدیرکل نوسازی مدارس استان به همراه معاونت فنی و مدیر روابط عمومی با حضور در دفتر فنی این اداره کل از مهندسین معمار خانم ها و آقایان؛ مهندس مهدیه پورآدینه، مهندس زکیه بردستانی، مهندس سید مجتبی رضوی خواه و مهندس علی رمضانی با اهدای لوح ، شاخه گل و هدایایی برسم یادبود تقدیر و از زحمات و تلاش این عزیزان تشکر کردند.

 

متن پیام دکتر عارفی در تقدیر از مهندیسن معمار این اداره کل بدین شرح است:

همکاران ارجمند و گرانقدر

سرکار خانم ها و جناب آقایان:

مهندس مهدیه پورآدینه
مهندس زکیه بردستانی
مهندس سید مجتبی رضوی خواه
مهندس علی رمضانی

باسلام

روز معمار فرصتی است برای عمیق‌تر اندیشیدن به جایگاهی که در معماری گذشته داشته‌ایم و تلاش برای موقعیتی که اکنون در معماری معاصر باید به آن دست یابیم. امید است که جامعه معماری ما با مطالعه دقیق و علمی گذشته پرافتخار خود بتواند از ظرفیت‌ها و توان بالای تطبیق‌پذیری با نیازهای روز آگاهی یافته و آثاری خلق کنند که هم به یادآورنده جایگاه رفیع گذشته بوده و هم به نیازهای امروزمان پاسخ دهد.

در پایان ضمن تبریک سوم اردیبهشت ماه زادروز عالم عالیقدر شیخ بهایی به همه مهندسان گرانقدر معمار، جا دارد تا از تلاش‌های شما همکاران معمار ارجمندم در دفتر فنی اداره کل نوسازی مدارس استان یزد در جهت پاسداشت معماری پرافتخار این سرزمین قدرشناسی نموده و توفیقتان را از درگاه باریتعالی مسئلت نمایم.

محمدرضا عارفی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد

سوم اردیبهشت ماه 1397










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا