در نشستی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار یزد، معاونین استاندار و جمعی از مسئولان استان در خصوص برگزاری کنگره بزرگداشت آیت الله شیخ غلامرضا فقیه خراسانی بحث و تصمیم گیری شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ کمیته پشتیبانی با مسئولیت شهرداری یزد، کمیته اطلاع رسانی وتبلیغات با مسئولیت صدا و سیما، کمیته مستند سازی با مسئولیت مرکز اسناد و کتابخانه ملی برای برگزاری بزرگداشت فعالیت خواهند کرد.
همچنین کمیته علمی با مسئولیت سازمان تبلیغات اسلامی و کمیته اجرایی با مسئولیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز برای برگزاری این کنگره تشکیل شد.
«آیت الله محمدرضا ناصری» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در این نشست با اشاره به جایگاه و شخصیت والای این عالم بزرگواربر برگزاری این کنگره با برنامه های پرمحتوا تاکید کرد.
«محمود زمانی قمی» استاندار هم در این نشست با اشاره به شان و جایگاه مرحوم حاج شیخ غلامرضا فقیه خراسانی از این عالم فرزانه بعنوان یک الگوی اخلاق و بردباری یاد کرد و تعامل و همراهی همه سازمانها و نهادها را در راستای برگزاری این کنگره خواستار شد.
دیدار با رهبر معظم انقلاب، علما، مراجع و جمع اوری مقاله هایی مرتبط با شخصیت و زندگی مرحوم حاج شیخ غلامرضا فقیه خراسانی از برنامه هایی است که در راستای برگزاری این کنگره تاکنون انجام شده است.
کنگره بزرگداشت آیت الله شیخ غلامرضا فقیه خراسانی در ٢٠ اردیبشهت ماه سال جاری در یزد برگزار می شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا